tisdag 1 april 2008

Får jag ställa mej på kö?

- Vi var på väg till Finistere, jag å Beach-Sara. Hon hade vunnit ett pris i en look-a-like tävling där hon var mest lik Bodil Malmsten. Priset var ett besök hos Bodil för 2 personer. Beach-sara tyckte det va skit att va lik en gammal kärring trots att jag hävdade att va fan hon ser ju bra ut för att va 100. Hur som helst vi sålde priset å resan till Finistere til en gammal gubbe som hade en crush på Bodil, vilken skön överskning de måste vatt när han dök upp?.

- Istället tog vi itu med det verkliga problemet dvs hur gör man när man blir intresserad av en person som är i ett förhållande? Vår ide var att man smsade en intresseansökan hos förhållande-personen som sen smsade tillbaka vilken plats man hade i reservkön å sen fick man sms vartefter man hoppade upp å ner i kön, pling lixom " Du e nu 45:e reserv hos Lidl-Rebecka" ( kanske dålitt exempel för jag skulle ju aldri flirta med nån som jobbar på Lidl) .

- Sen 17 år senare från att ha tagit sig framåt i kön lika snabbt som i en bostadskö så pling " Du har nu rätten att börja träffa " Sko-Sussie". Tyckte hela iden var brilliant tills jag blev uppfattad som lite lazy när vi hade lite husvagnstrubble, då kom det ett sms från Beach-Sara " Du e nu 999:e reserv hos Beach-Sara".

Inga kommentarer:

Hur kommer Alanyatrippen sluta för mej?

Va vill du helst rädda?

Va e de värsta du kan höra från nya flirt?