måndag 7 april 2008

Miss Satisfied

- Vi lärde känna varandra en dag när du behövde en kram å nån som lyssnade på dej, det råkade bli jag. Trots att det under tiden som vi känt varandra har varit du som mått dålitt å behövt prata av dej lite kärlekstrubbel så har du gett mej så mycket kärlek å energi. Du e toki, du e vacker, du får mej att skratta, du får mej att bry mej om dej.

- Trots att som du säger felar på en massa av mina punkter på den där listan på hur den perfekta partnern ska vara för mej så får du mej ju ändå att tro på kärleken, du för ju över lite skön naivitet på mej. Din personlighet e fantastisk å din längd e inga problem å din vikt beror ju mestadels på att du har kanske dem brösten i Malmö som alla andra tjejer e mest avundsjuka på.

-Du tycker det e ok att vi gör wåfflor mitt i natten istället för pannkakor, du springer runt till alla grannarna å frågar efter smör för sånt äger ju inte jag. Jag ser bara 2 hinder just nu för att det ska bli du å jag som åker till den där stranden å gifter oss å lever lyckliga i alla våra dagar. Du ska bara gå med på att hunden får stanna i stallet åsså det andra lilla problemet, det där med att du föredrar tjejer. Tack för att du fått mej att orka dem senaste veckorna.

Hur kommer Alanyatrippen sluta för mej?

Va vill du helst rädda?

Va e de värsta du kan höra från nya flirt?