måndag 14 april 2008

Sushi å wåfflor

- Vi vill testa vår vänskap. Jag å Miss Satisfied ska ha en date på onsda där planen ser ut som följande: Vi äter sushi, har sex, fixar wåfflor, dricker kaffe å sen diskutera vad som händer sen. Finns ju nårra olika alternativ när man pushar vänskapen i denna riktningen men vi kom fram till detta igår när vi insett att vi har samma smak vad gäller inredning, ordning å reda å filmsmak å det mest chockande va att vi gillade samma musik till myset vilket va Telepopmusic, Herbert å St Germain. Jag e ju en rythm-believer när det kommer till kärlek.

- Vad händer sen liksom ? Vilka e dem olika scenarierna (Bend it like this)?:
1. Vi blir sjukt kära å lever lycklia i alla våra dar.
2. Vi gillade sexet men vi brände wåfflorna å känner att det räcker att vi blir friends with benefits.
3. Vi tyckte sexet va sådär men wåfflorna blev goda så vi fortsätter att ses ibland över sushi å wåfflor men just as friends.
4. Både sexet å wåfflorna sabbade vår vänskap så vi tar en paus med den ett tag för att sen bli goda vänner forever.
5. Hela grejen sabbade vår vänskap för alltid.

5 kommentarer:

Anonym sa...

Hoppas att ni kirrar alternativ 1. :)
Puss

Hanna Nöjdh sa...

va ska jag ligga med dig?! haha, var det där humorn kom in mån tro.. ;)

Anonym sa...

hahaha ambivalens: du maste ju kolla med tjejn innan du gör sana här planer juh.

Ovanliga vantar sa...

Du va lite trött när du gick på en dealen antar jag eller bestämde jag det efter vi lagt på luren?

Anonym sa...

Det var fan med mig du pratade då!

Hur kommer Alanyatrippen sluta för mej?

Va vill du helst rädda?

Va e de värsta du kan höra från nya flirt?