lördag 5 april 2008

Venezuela del 6

- Hugo chavez statskupp e misslyckad men det rinner in vatten överallt där jag bor tack vare bombningarna. Träffade en söt indianska förra veckan å eftersom jag var tvungen att flytta så tänkte jag ah men då flyttar jag in till henne. San Antonio de los altos, upp i bergen utanför Caracas så nu blir det till att pendla en timme one way till mitt Engelsklärarjobb i stan varje dag men i gengäld söt flickvän å fritt boende. Allt funkar hur bra som helst även om det sliter. Upp 05 å hemma 21.00.

- Eftersom ja nu vatt i landet över ett år kan jag inte förlänga mitt visa på något enkelt å smiditt sätt å jag har redan mutat flygplatspersonal en gång å det e lite halvstrulitt å farlitt så jag tackar jag när Thais som Indianskan heter friar till mej. Det e en vecka kvar till bröllopet när jag vaknar kallsvettig ( här e alla kallasvettiga i alla historier jag läst) å undrar va fan som händer, börjar packa mina väskor då Thais vaknar å undrar vad som pågår. Hon låser in mej i rummet å säger " Om du sticker e du död". Jag övertalar henne att öppna å lovar att åka å jobba å sen ska vi prata om min oro och ångest inför att gifta mej ikväll.

- Så fort hon öppnat dörren sticker jag, hon bakefter gråtandes, över staketet runt gården, hundarna skäller, hönsen kacklar å tuppen gal, jag springer 2 km i till byn, tar en taxi ner till Caracas, hem till en Holländsk kompis som säger att du får sova här en natt sen kommer dem hitta dej å då skjuter dem mej med. Ringer mitt jobb Executive English å säger att jag slutar, ner till busshållplatsen å tar en buss till Medellin, Colombia. Ingen återvändo till venezuela e möjlig, kostnaden för ett lik e 30 dollar. En Caracas hay bonitas muchachas

Inga kommentarer:

Hur kommer Alanyatrippen sluta för mej?

Va vill du helst rädda?

Va e de värsta du kan höra från nya flirt?