torsdag 10 april 2008

QLC

- Querter life crises. 2 år sedan jag gick igenom den, nytt tänk, nytt liv, nya vänner å nya intressen håller på att plocka bort psykopaten/Borderlinemänniskan/Bipolarheten i mej. Idag kände jag riktig glädje över att Miss Satisfied mådde bättre å att hon kanske håller på att fixa nytt jobb å att hon ringde å berättade det. Håller jag på att bli frisk ?. Fakat jobbintervjuer, orgasmer, trevlighet, svärmorsmiddagar mm men idag var jag glad över nån annans lycka på riktigt.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Se där vad gott 9-10 dagar utan samlag kan göra! ;)

Förresten så är du inte sjuk någonstans. Du är bara lite speciell.

Ovanliga vantar sa...

ok för 9-10 dar då men över 2 veckor vill ja inte veta av. Speciell e ju bara ett annat ord för psykiskt instabil men jag gillar speciell , annorlunda e fine åsså

Anonym sa...

...pa ngt vis lyckas du alltid göra dig till personlig livscoach för alla tjejer du träffar..Hur var det med din Mamma nu igen??







(med risk för att vara övertydlig hoppas jag att det inte var alls ngt speciellt med dinmamma annars ber jag om ursäkt)

Hur kommer Alanyatrippen sluta för mej?

Va vill du helst rädda?

Va e de värsta du kan höra från nya flirt?