måndag 7 april 2008

Utfall

Idag på gymmet kommer en äldre gubbe å frågar hur min häck kan va så fantastiskt vältränad med tillägget att han inte va homosexuell , not that theres anything wrong with that. Ja sa kör utfall tills du spyr. Han körde 2 set å sa att fan va bra, 3e setet sträckte han sig i baksida lår å skrek över hela stället, jag sprang ut för att hämta ett tryckförband i receptionen men detta gymmet som har namnet som låter som en sekt hade inte ens en vanlig förbandslåda! Gubben haltar hem å säger tack för hjälpen, jag fortsätter med mina utfall lite till.

8 kommentarer:

Malin sa...

Att du har en hungup på tjocka människor kan jag se som något aningen allvarigare än att jag ogillar folk med långt hår. Långt hår är oftast självvalt. Det är inte alltid fallet med tjockhet. I vilket fall, så börjar jag ju då direkt fundera över var gränsen för tjock går. Bara så man vet!

Anonym sa...

Wikipedia om tjockma: En tjock-TV är en TV som karakteriseras av ett stort och klumpigt bakstycke. Den vanligaste typen av tjock-TV är de med katodstrålerör, även kallat CRT. Denna typ av TV var totalt dominerande fram till början av 2000-talet, då olika former av platt-TV sakta men säkert började äta av dess marknadsandelar. Bakprojektions-TV är en annan, mindre vanlig typ av tjock-TV som också för en allt mer tynande tillvaro.

Se även information på http://www.tjock.com/

Anonym sa...

miss B kommentar var väldigt väldigt underhallande..

sa utfall e grejen alltsa, jag har alltid funnit den träningsformen da man ligger pa rygg pa golvet, ena benet sträckt andra benet böjt sa ne fot tar stöd i golvet och sa lyfter man skrevet mot taket..

Malin sa...

Nu känner jag mig upplyst!

Ovanliga vantar sa...

Lessen hamburgskan men den övningen gör varken från elr till möjligen om du e 100 så kanske du får lite puls av den. Mallory min bedömningen av tjocka männiksor e rätt snäv, kanske 12% fett på killar å 20 på tjejer. Finns visst ett virus som kan skapa fettma, så nu har dem tjocka ännu fler saker att skylla på , Ive got the virus

Anonym sa...

jaja ett permanent inslag i pilates iaf..
tjockfascist där..du borde gräva lite i dessa fördomar. sa du skulle sagt nej till marilyn monroe da?

Anonym sa...

jaja ett permanent inslag i pilates iaf..
tjockfascist där..du borde gräva lite i dessa fördomar. sa du skulle sagt nej till marilyn monroe da?

Malin sa...

My word! I´m shocked.

Hur kommer Alanyatrippen sluta för mej?

Va vill du helst rädda?

Va e de värsta du kan höra från nya flirt?