måndag 14 april 2008

Manic Monday

- Enda vitsen med att bli Bergsgatans Bob Geldof skulle ju va om det innebar tillgång till Peaches n Pixie. Va sjukt mycket bra saker jag kan rekommendera idag asså:
På tv har vi:
- 20.00 Svt2 Existens om Muslimer å Homosexualitet
- 21.30 SVT1 Kobra om dumpningsmail å konst från Venedigbiennalen
- 23.10 Tv5 Seinfeld, Ponny-avsnittet
- 22.00 Tv8 Världen i fokus

På Jeriko:
- 20.00 Spik, Multikultur å språk, Sugar-rach som moderator

På Inkonst:
-20.00 Doculoungen, Neolounge från Peking (säger ni Myanmar elr Burma gott folk?)

- Jag missar tyvärr rubbet för att jag ska ha lönesamtal å nattmedarbetarsamtal under hela kvällen men min Betamax (Jag e ju 350 år gammal) spelar in Existens, kobra å Seinfeld eftersom jag kanske vaknar när Oprah sagt sitt imorronbitti å jag måste ha nått bra på tvn till gröten.

- Hade jag vatt kär å ledig skulle jag trolitvis/möjlittvis bytt ut alltihopa ändå mot sex å sen kollat på Cashmere Mafia.

6 kommentarer:

emz sa...

gröt är kärlek

emz sa...

OCH.. Age is nothing but a number

Ovanliga vantar sa...

Bästa dokusåpan ever e ju Age of love, såg du den? Gröt e ju livet typ

emz sa...

nä ja har inte sett den..

Ovanliga vantar sa...

Gick på 5an i vintras, handlade om känd Australiensisk tennisspelare som va 30 år å dejtade ett gäng 20-åringar å ett gäng 40 åringar. Funny as hell asså

emz sa...

ahaaaa, jo det har jag sett. Men den jag röstade på åkte ut så då slutade jag se. hon va 40, tyckte att de som va 20 va så räviga och stupid

Hur kommer Alanyatrippen sluta för mej?

Va vill du helst rädda?

Va e de värsta du kan höra från nya flirt?