onsdag 30 april 2008

Wien

- Ok kom tüp 3 hr försenad in till centralen i Munchen so Missed my conection där, tog en triple whopper and hoppade on ett train ti Salzburg. From Köpenhamn reste jag med ett gäng som skulle till världens största akupunkturkonferens i den där stan där han kannibalen kom ifrom Wurz....Konduktören va obviously en Tüsk Benny Hill med ring i örat and kunde inga ord English selvföglish.

- Salzburg-Wien delade jag hytt med en Tüsk, en Bosnier and a Lebanese so vi pratade Zlatan, mat and 2a världskriget (När kriget tog fart läste jag ut "Bekantas bekanta" av Mats Strandberg) what else lixom? Har precis haft en fait med en tant om en dusch on the centralstation. Lite kaffehäng i Wien sen blir de en 24hrs ride mot Sofia. Hristo beware.

6 kommentarer:

Anonym sa...

Skönt att höra att du inte stannade o ravade i Munchen...
Håva in en proteindrink o njut av o flyta fram genom Europa med en bok i handen.
Är det för att du ska slippa lägga på dig vätska som du tar tåg, nu kom jag påre!

Regeln som bryts

emz sa...

läs på

Anonym sa...

hur har du det med hundarna i sofia nu? eller är du redan framme vid slutdestinationen?

blogginlägg önskas, bitte schön!

Anonym sa...

Du kan inte lämna mej "cold turkey" efter d att din blogg blivit mitt opium. En förförande/förfärande tripp mellan ytligt BS o skottsalvor m verbal spikpistol rakt in i hjärtat... Nå när laddar du om?

Anonym sa...

Ambivalens e på välbehövlig semester på varmare breddgrader.
Ambivalens kommande böcker rekommenderas åt abstinens framöver.

Ovanliga vantar sa...

Kaere anonym: De va en vacker rescensıon. Utan the BS skulle de andra ınte traeffa lıa hort. Maennsıkor som du e dem laesarna jag hopas ha, som kan upskatta olıkheterna ı personlıghten.

Hur kommer Alanyatrippen sluta för mej?

Va vill du helst rädda?

Va e de värsta du kan höra från nya flirt?