söndag 6 april 2008

Självframkallad emostress pga påvisad diskrepans

- Gårdagskvällen började på fest på Värnhem och jag hamnade snabbt i ett spännande samtal med en Tysk journalist, en bög som äger en dansakademi å en annan bög som var kulturattache i Litauen. Vi diskuterade varför Tyskarna har sina korgstolar på stränderna, jag undvek att slänga in i debatten det där med att Tyskarna går upp 04 på morronen för att paxa solstolar på beachresorterna med sina handdukar.

- Håret började brinna på den Assyriska magdansösen å antalet av de ca 50-talet människor i lägenheten som var tjejer var 15 varav 10 var tjejkompisar å de övriga 5 var inte min taste of the day så I left the party, mötte City-Tara i trappan å tänkte vända inte för att hon e snygg men för att hon skriver lite rolitt ibland ju.

- Tog 3ans buss från Värnhem till verkligheten dvs Möllan, tittade in på Carib, mycket snyggt men ingen jag kände, bort till Volym där Vimse med kompis satt, Vimse nyss hemkommen från Gambia/Senegal, vidare bort till Ölcafeet där jag hängde ett tag med Jesse James å Beach-Sara. Min Bosniska crew hängde i ett annat hörn på Ölcafeet å diskuterade säkert meningen med livet, vad anrs?

- De senaste 2 veckorna har inneburit en viss emotionell stress men jag eftersom jag e en ambivalent människa så måste jag visa på diskrepansen mellan hur jag lever ett annorlunda liv å hur jag skulle kunna leva, tanken e att detta ska ge mej en massiv ångest som tvingar mej till att vilja förändra sättet jag lever på eller inse att det e rätt sätt om inte ångesten visar sig. Vet inte om jag lyckades men jag gick ju å la mej ensam 01.30 typ å vaknade med energi idag.

- Snart bort å testa om Debasers brunch ( Med lite tur kommer Snälle-Daniel, Bambi, Tall-C, Sugar-Rach å nån till å berättar skrönor under tiden vi äter) e nått att ha sen blir det beachvolleyboll ikväll med Daddy Dj, Mr T å nån till, grymt sugen på att spela.

1 kommentar:

Anonym sa...

D blev brunch på Gustav vid 11 (acceptabel) såg ditt inlägg nyss annars hade jag tittat ner. Lycka ti i grusen. Smacha brett.

Hur kommer Alanyatrippen sluta för mej?

Va vill du helst rädda?

Va e de värsta du kan höra från nya flirt?