torsdag 10 april 2008

Sex

Har ju bara oskyddat sex med Designergirl på den senste tiden åsså får man hoppas att hon åsså har skyddat om hon har sex på andra håll å kanter. Sex av typen pre-teen mm får väl räknas i samma kateogori som celibatsex? Det blir för jobbit att få HIV, hur gör man med bromsmedicinen, kan man blanda den i mixern med proteinpulvret å kiwin å blåbären? 9-10 dagar sen jag hade riktig sex idag, hoppas Designergirl dyker upp på en visit ikväll så jag inte behöver bli grinig mot mina favoritgrannar dvs frisören, fiskargubben å fruktgubbarna. När jag inte har haft riktig sex på 2 veckor så brukar dem veta det för då blir det bara ett Salam å en vinkning i luften till skillnad från när jag haft riktig sex då blir det ett Salam Aleikum å handshake å lite multikulturellt stöd i form av att hjälpa dem med myndighetsskontakter.

4 kommentarer:

Anonym sa...

Men gubben! 9-10 dagar?
Try my life! ;) Vet inte ens hur många månader det är nu.
Visserligen eget val men ändå.
Får hoppas att Designer-girl tar god hand om dig.

Puss min tuss

(förresten var det kul nu för jag skulle slå in den hemliga bokstavskoden för att ordverifiera inlägget och då var bokstäverna quqmouss. Kukmoussé.. Hmm..)

Ovanliga vantar sa...

Ordverifikationen e ett vackert ord. Månader , ? då går kåtheten över har jag hört å att man kan fokusera på jobb å sånt , stämmer det?

Anonym sa...

Nä..Iallafall inte om man har sex med sig själv eller på annat vis får orgasm. Då är det är ett helvete.

Fast sedan kan du ju som kompensation, i likhet med mig, ha ett arbete som är verkligt avtändande och då jämnar det liksom ut sig en smula.

Anonym sa...

mm da det traditionellt är sa svart för killar att halla isär se o känlor sa kanske dt är lika bra att du tar ett uppehall.

Hur kommer Alanyatrippen sluta för mej?

Va vill du helst rädda?

Va e de värsta du kan höra från nya flirt?