torsdag 24 april 2008

Kontrakt klart

- Min Danske agent har slitit å äntligen fått klart på kontraktet till Ambivalent " The dark stories" vilken skrives parallellt med denna som heter Amivalent "The soft stories". En jävla sellout men vafan kan ju vatt gött med dem cashen sen när all politik gått åt helvete å jag e 200 år gammal å pension va nått som ingen minns längre, inte ens den minnigaste människan. Eftersom kontraktet e i hamn har jag fått tillåtelse att slänga ut lite teasers från den svarta boken här, inte för att jag inbillar mej att jag har läsare här som läser saker som "Gömda" å annat skit, sellout va ordet.

-Hade en fling med en Japanska när jag hängde i Baskien sen kom hon å besökte mej i Malmö i 10 dar, åkte hem ti Japan, skickade ett mail att hon va gravid sen fick jag ett mail från en gemensam Svensk kompis i Japan som berättade att hon tagit livet av sig å de ofödda barnet.

- Hade en fling med lillasyrran till ett x , lillasyrrans pojkvän råkade komma på oss in the act, han krisar å hoppar ut genom ett fönster, another suicide Im afraid.

- Pengarna från den svarta boken kommer oavkortat gå till SOS-barnbyar i typ Mocambique eller till utterns överlevnad om det visar sig att vi har en pension som går att leva på when Im 64.

5 kommentarer:

Malin sa...

Det låter bannemig livsfarligt att hänga med dig. Du tar väl ditt ansvar gentemot din omgivning och upplyser dem om riskerna?

Anonym sa...

Riskerna? Finns där risker också? Hett kaffe över bordet, ägg in genom fönstret och ett o annat hot om att flört inte får förekomma är de enda jag har påträffat *hmmm*

Anonym sa...

du e den great blondino..utan tvekan. fråga bambi..hon håller nog med mig!

Hanna Nöjdh sa...

Men shit i himlen. Seriöst, vill du ta död på folk? lite halv destruktivt.... Ja jag vet jag har gått och blivit jävligt cynisk.

Ovanliga vantar sa...

asså ja dödar ingen, ord å tankar dödar ingen, vapen dödar, lägg ner försvaret nu

Hur kommer Alanyatrippen sluta för mej?

Va vill du helst rädda?

Va e de värsta du kan höra från nya flirt?