lördag 12 april 2008

Kärleksprognos

Prognosis negative typish.

Min egen sökan efter den perfekta partnern e så här het typ:

100 grader

90 grader

80 grader Min vänskapsrelation till Miss Satisfied (Lite trams, mycket kärlek å massor av energi)

70 grader Min sexuella relation med Designer-girl (This and that men kan aldri bli the other)

60 grader Min kram-relation med Bambi ( Mysig men utan kontroll)

50 grader Min sms-relation med Norrlandsmodellen (Hon vill att jag ska åka dit för gott typ,
enda tveksamheterna med henne e längden 175 cm å att hon e slightly dull men bra sex å hon e sjukt vältränad.)

40 grader Min sms-relation med Argentinskan ( Hon messade inatt hur sjukt sexi jag e, tyvärr e hon så frusen av sig å jag så varm så det kommer bli för big issue om vi skulle bo ihop)

30 grader Min relation med den Intersexuella går på sparlåga, hon e söt men de sexuella sätter stopp, hon ville dansa salsa å hångla inatt när vi sågs)

20 grader Här ligger bubblarna. Karlshamns-Lovisa, Au-pair-Tyskan, Landskapsarkitekten från Hjo, Sko-Sussie mfl.

10 grader Alla vackra smarta tjejer på olika bloggar som jag har lätt för att gilla.

8 kommentarer:

Anonym sa...

Något att tänka på..

- att ha så många "bollar i luften", eller med andra ord "tjejer i famnen", kan förmodligen bidra till ännu mer förvirring. Alltså risken för att missa målet blir ganska stor.

Ibland är nyckelordet - begränsa!

Anonym sa...

Nej jag vet, jag ber om ursäkt å min sidas vägnar. Tror det blev så sedan jag bytte domän. Annoying för mig också när jag publicerar inlägg och vill gå tillbaka för att redigera, det funkar inte så man måste logga in igen och allt sånt där jobbigt... SUCK!

Anonym sa...

Anonym hade haft en bättre liknelse med "bollar att dribbla" .
Själv behöver jag varken termometer för febern eller socker i kaffet när jag läser din blogg.

Anonym sa...

http://www.idg.se/2.1085/1.154910
Måste ju dela med mig av denna också, då du är i högriskzonen....

Ovanliga vantar sa...

anonym:Jag begränsar mej när det kommer till jobb, träning, sömn, mat. relationer e min kryptonit.

Matilda: jag har kommit på ett knep för mej, ja skriver nått på dina inlägg å då kan ja klicka på mej själv ut ur din sida, so fiffi.

Reglen: Du måste lägga de som en länk at klicka på, du vet att ja e amish+ min normaltemp e 38

Anonym sa...

Kopiera adressen o klistra in i rutan överst i din burk. Amish my as.

emz sa...

jag skulle vilja säga såhär..Det låter slaskigt här ibland, men ja, så är d ibland.. man ska inte stoppa det man känner för, ibland snurrar ens värld extra snabbt och då är det bara att utnyttja det för tillslut så saktar den ner igen, och då vet du att tiden har gått.. Dewt finns tid för att kastabollar och tid för att begränsa... WHATS THE TIME!!!!!??? haha. ja e full

Ovanliga vantar sa...

Emz: jag tror så här att de e slaskitt just för att man ser de i text, jag tror å vet att exakt likadant snack pågår i folks huvuden å mellan människor.Å precis som du säger så vet jag ju att om 3 dar så kan allt va på noll å då skriker jag efter ett enda sms från vem som helst eller njuter jag då av lugnet. Nykter e jag

Hur kommer Alanyatrippen sluta för mej?

Va vill du helst rädda?

Va e de värsta du kan höra från nya flirt?