fredag 16 maj 2008

Who am I?

- Gjorde en massa personlightestest för typ 2 år sen på jobbet å nu när jag fått lite kommentarer på mitt svinaktiga beteende vilket jag inte alls kan förstå så letade jag fram mina profilananlyser för att se om där e nått där som kan få things to clear up varför mitt behaviour e som de e.

- Den första analysen bygger på Jungs teorier (IPU) å har 14 sidor med massor av positiva omdömen om mej men vi hoppar över dem å går till områden som kan utvecklas:
- Jag är alltför mångordig när jag kritiserar.
- Jag e ouppmärksam på detaljer om dessa inte e viktiga för mej.
- Jag e orealistisk i min bedömning av människor , särskilt om de gäller en vän.
- Jag blir så entusiastisk att jag framstår som ytlig.

- Nästa test va Human dynamics (kändes som en sekt). Min personlighet bedömdes vara den välditt ovanliga sorten Emotionell-Emotionell. En av 9 varianter. Enligt sektledaren så va jag bara den andra personen som hon stött på med denna kombinationen, den andre va nån i Belgien.

This is the vote from the dynamic jury:
- Jag värdesätter intuition mer vid problemlösning än externa data tex referenser från myndigheter.
- Jag följer en process under dess utveckling å ändrar kurs därefter hellre än att följa en plan eller en struktur.
- Jag e mycket medveten om mina egna känslor.
- Jag skapar ur upplevelsernas flöde mycket flexibla inre planer eller strukturer som inte behöver formuleras externt å som lätt kan omskapas internt för att tillgodose ögonblickets krav.
- Ser, spårar, förstår andras känslor men påverkas inte av sånna känslor i den egna kroppen.
- Relativt svaga kroppssignaler, kan fokusera på en uppgift under långa perioder.
- Har en kameleontliknade förmåga att anpassa kommunikation å beteende till ögonblickets omständigheter men gör det alltid medvetet.
- Är av naturen lugn, stabil å ofta neutral i sitt beteende.
- Iakktar mer själva processen än aktörerna i samspel med andra.
- Jag upplever förändring som ett konstant tillstånd.

3 kommentarer:

Anonym sa...

dt va väl human dynamics sóm var sa kritiserat??

Ovanliga vantar sa...

Vet faktisst inte å fast det kändes eller tack vare att de kändes som en sekt så vill jag ju gå del 2, sjukt späänande va det, va som i trans i 2 dar efter minns ja

Anonym sa...

Du är hur rolig som helst! Enda bloggen värd att läsa för tillfället!

Hur kommer Alanyatrippen sluta för mej?

Va vill du helst rädda?

Va e de värsta du kan höra från nya flirt?