lördag 24 maj 2008

Focus or no focus?

- Asså jag e en sjukt sanslöst planerande människa, säkert åt det pedantiska hållet. Jag planerar ju in tid för att va spontan! Jag e aldri sjuk från mitt jobb, kommer alltid i så god tid till möten, jobb, resor you name it så att där lätt e marginaler till tsunamis, jordbävningar barnafödslar eller ankfamiljer som ska korsa vägen, tid för att stanna å snacka med folk på vägen, jag har tid. Jag å Bodil Jönsson.

- Men när det kommer till relationer så fixar jag ju inte att ha fokus på saker, ingen jävla källare på Fridhem i världen kan fixa det problemet har jag ju insett å därför denna blogg-terapi istället å därför byts relationsfokuset typ var å varannan dag. (Har jag bara inte träffat den rätta, kan det bara va så jävla enkelt, så när jag väl träffar den rätta så e de lixom ingen question about de hela?)

Intressanta Lördan 24/5-08:

1. Zigienar-Zara (Ska bli sambo vikken dag som helst)
2. Gympalärar-Jennie (Bor fortfarande hemma)
3. Fröken Fågel (Ska gifta sig när som helst)

- Det e typ som att vilja spela Champions leauge fast jag bara spelar träningsmatcher normalt sett men precis som Håkan Mild så håller jag samma standard oavsett division eller miljö. Det e ju tankarna på att gå in i seriesystemet med en stängd 2-persons-liga som gör att min ambivalens slår på med full kraft.

Inga kommentarer:

Hur kommer Alanyatrippen sluta för mej?

Va vill du helst rädda?

Va e de värsta du kan höra från nya flirt?