torsdag 22 maj 2008

Sösdala IF

- Både jag å Sösdala IF gjorde en kanonsäsong å vann serien å segerfesten blev hård. När jag vaknade upp på eftermiddagen dagen därpå å lå med värsta bakfyllan å va glad först av att jag kom ihåg att vi vunnit serien men sen såg jag bara tränarens blodiga ansikte framför mej å det kändes som jag hade nått med det att göra. Ringer upp honom å mycket riktitt så hade jag kastat ett glas ( När jag blir full, vilket jag aldri mera blir luckily kan allting användas som frizby) å sagt till honom"Fånga" men han hade missat å glaset hade skurit söder hans glasögon som i sin tur hade skurit upp hela ansiktet så att han hade fått bli hämtad med ambulans and so on. Sösdala äntligen i div 3.

Inga kommentarer:

Hur kommer Alanyatrippen sluta för mej?

Va vill du helst rädda?

Va e de värsta du kan höra från nya flirt?