fredag 30 maj 2008

Hatbrev från the past.

Fick ju ett 6 sidors hatbrev från en fotograf-fjälla.
Basically va allting bara hat men ändå med lite substans i det hela. Uttdrag like this:

- Du ska få vara ifred i din likgiltiga kontrollsfär.
- Du borde kanske söka hjälp.
- Det e inte sunt att vara patologiskt rädd för närhet.
- Hövlitt beteende e nått du behöver träna på.
- Du e för komplicerad å e redan på väg ti dårskap å inte genialitet som var målet.
- Du e det mest okänsliga jag mött.

Jag skickade ett vykort i retur och önskade henne en skön sommar och skrev " krya på dej".

Hat e inte nyttit asså. Fast jag tycker ju illa om barn å hundägare å paraplyfolket givetvis.

3 kommentarer:

Anonym sa...

http://www.metrobloggen.se/jsp/public/index.jsp?article=19.2202791

kopiera och listra in eller pa tyska kopieren und einfügen

Ovanliga vantar sa...

Jag kommenterade åsså henne nu. Vad hette den Tjocka Hannan som jag tänkte på då? Wiksell nått va?

Anonym sa...

exakt typ programledare pa trean

Hur kommer Alanyatrippen sluta för mej?

Va vill du helst rädda?

Va e de värsta du kan höra från nya flirt?