torsdag 15 maj 2008

Norrländska mysfjällor

- Låg ju å läste o hoppades på att Bondmoran skulle höra av sig å då ringer istället Norrlandsmodellen. Hon har egentligen allt, multisportare, designer, Svensk mästare i ditten å datten, modell å fantastisk sex men , alltid detta men, hon e 175 cm lång.

- Efter vi hade pratat på telefonen en timme o typ bestämt att hon ska cykla ner till mej i Malmö i sommar, hon säger att det bara tar henne 3 dar, e väl 120 mil kanske, sa ja att hon va massös åsså. Hon e dessutom en rich-kid. Men vi har inte setts på nästan 2 år å mitt minne va när jag bestämde mej för att hon inte va rätt för mej va att hon va för lång å slightly dull.

- Min tolkning av henne e att hon har allt å gillar min amish-livsstil å att jag inte e den där vanliga killen som stöter på henne på Stureplan å att hon faktisst gillade Malmö å kan tänkas sig bo här.

- Lägger på luren å sms har kommit från Bondmoran. Kör ett sms-race med henne å skrattar å mår bra. Bondmoran har det där som jag prioriterar kanske högst på min lista dvs sanslöst hög mysfaktor.

- Måste ta ett snack med Beach-Ida (Även hon Norrländska) om varför jag faller för dessa dialekter där uppifrån å om hon tror att jag fixar livet däruppe eller om jag måste lura ner nån av dem här.

- Fredakväll blir det nog vernissage på Konsthallen om de e nån som e sugen att hänga på, typ 19.00. The hamsterwheel heter utställningen. Kanske en sväng på Inkonst efter det, nån Serbisk-Brasiliansk sak, vid gött väder större chans på Debaser/Cuba-häng

2 kommentarer:

Anonym sa...

Om det inte måste jobbas så kommer jag och hänger i grannskapet med dig.

Ovanliga vantar sa...

Kul isåfall ju Bambi, hör av dej

Hur kommer Alanyatrippen sluta för mej?

Va vill du helst rädda?

Va e de värsta du kan höra från nya flirt?