lördag 31 maj 2008

Bloggsemester

- Tar bloggsemester Juni, Juli å Augusti men som på alla jobb så kommer det såklart att sättas in vikarier. Efter otaliga intervjuer e de 2 som får chansen att göra så gott dem kan under sommaren, hålla mej informerad på vad som händer på min favoritbloggar å sen får jag väl skriva handskrivna lappar till dem som dem får föra över till bloggen typ, kommer det funka? Fan vet, jag har lagt till min mailadress så om ev övertramp görs så bara maila mej så får dem sparken å får plocka jordgubbar istället.

- Vikarierna e:
Aureliano Buendia. Min 99 åria ev farfar från Colombia. Intressen boule å liknande sporter å klaga på diverse saker i samhället.

- Miss Mainstream Mayhem 19 år. Intagen för vård pga försök till mordbrand. Ursprung Göingebygden dvs Snapphane. Gillar Rage against the machine å har mycket hat i sig.

Vi ses å hörs 1 September om inte kärleken har uppenbarat sig. / Ambivalens

5 kommentarer:

Elle sa...

Man får hoppas att man är en av favvoblioggarna då... Spännande att se hur vikarierna uppför sig ;)

Ovanliga vantar sa...

Vi smsar varandra texterna just nu å än så länge sköter den 1a vikarien sig ( de e han som själv lägger in detta meddelandet).Jo din blogg blir ju kollad på sistone elle. Ok shoot your own stuff Aureliano Buendia: Bästa med Sverige är Bo Kaspers orkester och våfflor med blåbärssylt

Elle sa...

Bra, kolla på! I like...

Bo Kaspers och våfflor, kanske... Oavsett frestar tanken att flytta till ett annat land. Där det är typ det här klimatet. Jämt.

Tixie sa...

Men människa. Du är en snubbe från malmö som reser runt och samtidigt letar efter fröken right, och ändå, trots den höga vi känner säkert varandra-faktorn, finns inte en enda bild på dig i din blogg? Vadan?

Ovanliga vantar sa...

Elle: håller med, i detta vädret så räcker Malmö rätt långt för ett bra liv, tyvärr så kan idag vatt sista sommardan, man vet aldri, Bo Kaspers å wåfflor funkar.

Tixie:Finns sjukt massa anledningar till inga foton men egentligen e jag bara otekninsk, kolla hur bloggjävlen ser Ukrainsk ut, måste inte träffa en amish-tjej men hon kanske får ta att jag nöjer mej med kärlek, mat å träning. Finns de chans att vi känner varandra?

Hur kommer Alanyatrippen sluta för mej?

Va vill du helst rädda?

Va e de värsta du kan höra från nya flirt?