torsdag 15 maj 2008

Sign your name across my heart 1/2

- Under dagens gympass (Ben å mage) som för övritt gick så sanslöst bra så har har gått igenom Alanyaveckan i mitt huvud för att leta efter tecken mellan mej å Bondmoran. Nu snackar vi inte tecken i form av sex eller hångel eftersom det inte har med kärlek att göra åtminstone inte den typen av kärlek som jag hoppas finna nånstans, utan mera tecken sådär mellan raderna, vad som sägs eller vad som skrivs å hur hon/jag tittar å kramas mm. Letar efter tecken både från min å hennes sida.

- Ros zitkowitch dvs Cirkusfjällan gav mej en minst 40 sekunders kram där på Budapest station häromdan. Min tolkning: Shit va du va en bra kille som jag gillade men vi kommer förmodligen aldri att ses igen.

- Arabisk fruktgubbe igår gav mej en snabb hård killkram in da hood. Min tolkning: Kul att du e tibaka så vi slipper rea ut kiwisarna.

- Sjuksköterskan gav den där vanliga kompiskramen nere vid havet igår. Min tolkning: Vi ska ju ses typ 1000 ggr till så lets get it done bara.

- Vimse igår vid havet: "Hallå hur e läget". Min tolkning: Kompisar för alltid trolittvis.

- Några av mina vänner, Brandkåren som jag såg lite snabbt på Barista innan gymmet idag å Sjuksköterskan å Vimse igår gör rätt mycke huvudskakningar när jag svävar iväg i tankarna när jag har träffat nån jag gillar. "Kom igen när samma namn finns i snacket om 6 Månader" sa Vimse.

Tecken mellan mej å Bondmoran:
- Hängde sista dagen i Alanya vid poolen med mej när hon fattade att att jag skulle ta det lugnt den dan å inte spela nått, detta trots att hon aldri säger nej till spel å hennes polare hela tiden ville gå å spela.
- Sms igår när hon frågade vad ja åt ti frukost å jag hade svarat vad jag åt så skrev hon tibaka "Skulle lätt kunna vänja mej vid den frukosten"

- Tänk om mina tecken e helt omöjliga att tolka? Trots att jag gav tillräcklitt mycke så att hon borde fatta att jag gillar henne så hängde jag ju åsså med massa andra tjejer, gav massage mm.

- Måste jag uppträda traditt mot alla andra för att hon ska känna sig exclusiv?

2 kommentarer:

Anonym sa...

Men guuu vicken tacky pickupline.. "skulle lätt kunna vänja mig vid den frukosten".. Alltså.. Hon är ju skitrolig. Eller bara tacky.

Ovanliga vantar sa...

ja vet men vafan hon e ju söt asså

Hur kommer Alanyatrippen sluta för mej?

Va vill du helst rädda?

Va e de värsta du kan höra från nya flirt?