lördag 31 maj 2008

To sexy for my cat

Tillhörde ju en modellagentur när jag bodde i Caracas. Under den tiden kämpade jag även för ett kontrakt med Deportivo Italia (Fotbollslag i högsta divisionen). Det blev 2 modelljobb å nästan ett fotbollskontrakt innan jag fick jobb som Engelsklärare som va bättre betalt:
- Chinotto ( Venezuelas svar på Zingo typ)
- Banco credito ? Gjorde en supersnygg reklamfilm i Choroni , Venezuela där jag rider på en häst med slavar å åsnor med kakaosäckar i en flod + att jag sniffar på kakaobönor i en annan scen. Jag ska föreställa en Spansk conquistador.


När jag bodde i San Sebastian i Spanien lyckades jag få ett modelljobb när jag egentligen bara skulle hänga med en polare på castingen för att hjälpa med att översätta:
- Raoni (Spanskt snowboard/surfmärke).


I Sverige där jag bara e en i mängden har jag bara fått fotojobb för typ facktidningar å gått kroppsmålad på Designskoleavslutningar å sånna mindre tillställningar.

Målet e ju att va cover på nått magazine.

"....Shes employed where the sun doesnt set, shes in the shape of a cigarette, shes in fashion ".

Inga kommentarer:

Hur kommer Alanyatrippen sluta för mej?

Va vill du helst rädda?

Va e de värsta du kan höra från nya flirt?