tisdag 13 maj 2008

Cirkusfjaellan

- Framme i Budapest, Tisdamorron, har smitit in po ett hotell o taenkte byta klaeder o mest anvaenda deras naet lite o sno en kaffe. Rest fron Istanbul via Belgrad med en cirkustjej fron England som va sjukt soet osso va daer den daer Kanadensiske Hockyspelaren o en Skotsk sportsreporter som vatt o kollat formel 1 i Istanbul osso ett gaeng skitfulla Croater, raett trevliga 32 hr faktisst.

- Jag o den Bulgariska polisen blev traenade av cirkustoesen att bolla med hennes kaeglor o vi hade kul aenda tills cirkustjejen boerjade filma oss o do fick polisen spel o skrek youtube o tog hennes kamera. Well well, bondmoran messade igormorse men tyvaerr so e min mobil inte lika bra po utgoende mess so jag kan inte svara, moste maila so hon inte tror jag dissar henne, fast jag har redan boerjat fundera po the distance, asso jag pallade ju inte va ihop med non som bodde po Vaernhem elller Limhamn. Kaffe o mat nonstans nu sen tog till Berlin osso natt-toget daerfron till Malmoe.

4 kommentarer:

Anonym sa...

Chicken! Läs blogg http://vick2ria.blogg.se/


VANLIGT, varmt o vänligt! En kaffe latte kan göra dagen ;) Dont fear common people! Go get Bondmoran!
Tjarkek!

Ovanliga vantar sa...

Ska leta upp din blogg. Just like you say though I do fear common people but I dont wear Suede, shes a cow farmer

Anonym sa...

Not my blogg! den kan jag inte ta cred för... Bara en bra motpol t Ambivalens. Som nypotatis vs cous cous. Båda funkar fint, jag tuggar o sväljer, varm i magen, life is good.

Ovanliga vantar sa...

Vi har visst lite samma boksmak iallfall såg jag lite snabbt. Martina Lowden, Sara Kadefors, Bodil Malmsteen mm.

Hur kommer Alanyatrippen sluta för mej?

Va vill du helst rädda?

Va e de värsta du kan höra från nya flirt?