fredag 23 maj 2008

Sex drugs and rock n roll

- Asså jag har ju alltid tagit droger eller druckit alkohol för att hitta sexet men nu när jag slutat med drogerna å dricker typ 2 öl i månaden så e ju sexet kanske ännu viktigare. Märkte när jag va ute igårkväll med Bambi and friends å blev attraherad av Zigienar-Zara att utan den sexuella attraktionen så kommer jag dö ju oavsett hur jävla bra alla tjejer e på pappret dvs sjukt skötsamma å ordentliga åsså ser man nån låssas-framtid med lugn å ro med dem men shit de e ju inte jag ändå i längden , vem e de jag försöker lura asså?

- Jag e inte så värst rocknroll heller, ja e ju en drum n bass/house kid. So it leaves me with da sex pues.

- Ok to sum skiten up så skulle beachvollleyboll/gym å massa sex med lite Massive Attack på i bakgrunden va tilräcklitt för att inte ta livet av sig typ.

5 kommentarer:

Anonym sa...

alla dessa teorier..blir man kär sa blir man kär..punkt.

Malin sa...

jag håller med ovanstående.

Anonym sa...

jag haller med ovanstaende och ovanstaende ovanstaende

Ovanliga vantar sa...

Jag håller med ovanstående å oavstående å ovanstående. Kärleken skiter i att den man råkar gilla har barn, yrkesmördare till bror, strippar å super å röker å svär men shit det jävla leendet å sanslöst mysig så kan man ju inte låta bli å gilla nån ändå eller hur?

Anonym sa...

exakt! o när man väl hittat denna så börjar äventyret..för då är det en helt ny resa.

Hur kommer Alanyatrippen sluta för mej?

Va vill du helst rädda?

Va e de värsta du kan höra från nya flirt?