söndag 18 maj 2008

Institutet, beachvolley å Bondmoran

- Tränade sent på gymmet igår å när jag kom in så sto 2 tjejer å stretchade. Inga jag känner men vi började snacka å dem fråga va jag skulle göra å jag sa att jag ska på teater (Institutet) å frågade om dem skulle me? (Trodde nog inte att dem skulle tacka ja eftersom det hela skulle börja nårra timmar senare å vi e ju i ospontanas kingdom).

- Men helt plötslitt så befinner dem sig med mej på Institutet å hela Assyriska armen extended va där å allt va sådär som Institutet visat sig vara under våren dvs man måste gilla hela meta-teatergrejen å lite väntan å ingen direkt ordning å reda. Choklad-sofie å hennes vän Kakao pallade typ en timme då hade gasmaskerna åkt av å soffsnacket börjat, bra första date å jag märkte ju att Choklad-sofie va intresserad trots att dem tackade för sig å sa att vi kan väl hitta på nått där de händer nått nästa gång. Choklad-Sofie påminner lite om Avocado-Sofie som jag träffade i höstas, nån extra sötpoäng till Chokladen åsså slipper jag los perros, gracias a dios.

- Spelat min första beachvolleturnering ida, gick sådär, vi var faktisst riktitt nära att gå till semifinal i Vanna beach open. Lite sms-kontakt med Bondmoran men ingen direkt kärlek, antingen va alltihop en känslovilla i mitt hjärta eller e hon bara från Norrland?

- Ikväll blir det lite sushimakin hemma hos Beach-Sara å bildvisning från Alanya-lägret. Beach-Ida, Läkarn, Lillen å Miss Veberöd dyker upp.

2 kommentarer:

Anonym sa...

har alltid dåligt samvete för att jag inte gör fler kulturella saker..du är ett föredöme som dessutom kombinerar det med att lära känna nya människor.
min ursäkt e att museer inte är gratis här och att jag sparar sånt tills jag e gammal o ful o man ändå inte har ngt att göra.

Ovanliga vantar sa...

Gammal tänkte ja inte bli å ful e ju alltid a topic men kanske save it for a rainy day

Hur kommer Alanyatrippen sluta för mej?

Va vill du helst rädda?

Va e de värsta du kan höra från nya flirt?