onsdag 28 maj 2008

Cleaning out my closet

- Äntligen typ 20 år efter resten av världen har min tv MTV. Så när Oprah e kass till frukosten så kanske de blir 2 låtar där istället. Audiobullys e de enda som känns som nått att ha just nu. "Stan" av Eminem seglade ju förbi i nån kidfriendly-version häromdan å kom å tänka på cleaning out my closet å idag har jag hittat massa oanvänt material.

- Edberg ska göra comeback, Henke gör comebacker i tid å otid. Ibland när alla medlemmar i nått gammal band gått å dött så hittas alltid outgivet material som nån vill tjäna pengar på men istället för att vänta tills jag e död så kommer sånt material att publiceras närmsta tiden.

- Comeback eller förlängt kontrakt fan vet men jag har lite mera att säga åtminstone känns de så idag. Paco har fått ta över lite av presskontakterna sen min Tyske förläggare dog i en Polsk rulltrappa tidigare i vår å min Danska agent surnade till när jag inte lät flirten med ena tjejen i Soap (minns ni dem) gå längre en den gick. Han säger att där hade vi vår chans att tjäna riktia pengar å inte Svenska pesetas som Danskarna gillar att kalla våra pengar.

- Hittade ett 6 sidors hatbrev av en fotograf-tjej, sparade de för att jag trodde de kunde bli art en dag. Detta å andra meningslösheter kommer ut som outgivet material närmsta dagarna. Kanske med eller mot människors vilja så kommer nog de vanlia skitsnacket åsså ha sin plats ett tag till.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Sänder MTV överhuvudtaget musik längra nuförtiden eller är det inte bara realityshows och pimp my car alltsammans? Känner mig så gammal om jag råkar zappa förbi MTV. De verkar vara på speed allihoppa.

Ovanliga vantar sa...

Jo jag zappar bara förbi å de e välditt lite music asså, tyvärr

Hur kommer Alanyatrippen sluta för mej?

Va vill du helst rädda?

Va e de värsta du kan höra från nya flirt?