måndag 19 maj 2008

Hur fan ser jag ut då? /Choklad-Sofie

- De e så jävla mycke fokus på insidan i dessa dagar så jag blir så trött, kom igen de e ju utsidan som e viktig å helt avgörande. "...............vad glad jag blir att du inte e som du såg ut att vara...........". Utdrag från sms från Bondmoran.

Vad såg jag då ut att vara som hon va så glad att slippa?:
- Intensiv blick som Mel Gibson.
- Bruce willis haka/huvud.
- William Shatners ansikte.
- Kroppen som Pudzianowski goes Memento/Scarface typ.

- Antar att de en Americano som byggt upp den saiten där du skickar ditt foto å får svar som detta på vem du e lik.

- Sms-trafik med Choklad-Sofie, put her on hold men vi får se, söt å trevli ju men samtiditt vet jag ju att hon inte e en kommande seriös flickvän. De kan ju bara va baserat på hennes yttre, hennes inre det jag känner till så här långt e ju problemfritt! Mysfaktor medel kanske?

6 kommentarer:

Malin sa...

Jag förstår inte hur du resonerar. Punkt slut.

Anonym sa...

hahaha william shatner..
vet hur du ser ut. det intressanta e hur gammal du är ;O)

Ovanliga vantar sa...

Mallly: Jag vet faktiist inte heller hur jag resonerar alltid.
Hamburgskan: Shatner, nån Star trek-gubbe va?

Anonym sa...

Ge Sean Penn en clean shave, gå loss på han m så där en 20-30"vatos locos" tattoos så närmar vi oss lika som bär hehe

Ovanliga vantar sa...

De stod faktisst Sean penn åsså i betygen men jag skippade skriva det, sjukt lik eller hur?

Anonym sa...

yu xup o ocksa med i boston legal..

Hur kommer Alanyatrippen sluta för mej?

Va vill du helst rädda?

Va e de värsta du kan höra från nya flirt?