onsdag 14 maj 2008

Resten av veckan på ett unnefär å övritt mummel

- Ikväll: Hänga vid havet å fika å snacka skit med alla som dyker upp.
Torsda: Gym å tvätt
Freda: Gym å sen totalt öppen för värsta spontana kvällen
Lörda Gym å sen blir det Institutet på kvällen med min Assyriska arme å deras hangarounds
Sönda: Beachvolleybolltävling på Vanna beach

- Känslan e åsså att jag vet vart det lutar med Bondmoran innan helgen e slut. Vi e på sms-nivå nu men måste nog ringa å kolla av mina egna känslor typ imorron. Argentinskan, Norrlandsmodellen å Bipolar-Sara messar å vi kollar mest av varandra lite sådär utan nån vidare press på att veta var vi står , rätt skönt att slippa ta reda på det just nu iallafall.

- Träffade en fd klasskamrat nyss som har typ samma jobb som jag har, han va lite down för en patient hade dödat hans kollega häromdan. Utsatthet, uttnyttjad å Urdo blir kvällens mest vanliga ord i mina tankar om ingen kommer å bryter.

Inga kommentarer:

Hur kommer Alanyatrippen sluta för mej?

Va vill du helst rädda?

Va e de värsta du kan höra från nya flirt?