torsdag 22 maj 2008

Kortsiktitt å långsiktitt

- Jävla velande i mitt huvud. Hade ju precis bestämt mej för att inte höra av mej mer till Bondmoran. Vi hördes på sms senast i Måndas typ 15.00. Känslan har vatt att mitt intresse har vatt större än hennes. Börjat fundera på om jag ska höra av mej till nån av dem där tjejerna som jag vet gillar mej men som jag åsså vet att det bara e sexuellt intresse från min sida. Men känner inte för att låssas-gilla nån just nu å mitt i det velandet så messar Bondmoran mej 21.30 igårkväll (Tider e viktia det fattar alla pedanter å Poirot)

Vad e hennes känslor?:

- E jag bara 2:a, 3:a på hennes wishlist?
- E hon sjukt förälskad å bara rädd?
- Råkade hon bara skicka iväg ett mess av ren boredom?
- Hon kände att jag hade lagt ner å att om hon inte håller de uppe så e flirten slut å det vill hon inte trots att hon inte vet vad hon ska ha mej till förutom lite bekräftelse ?
- Hon gillar mej på riktitt å e bara välditt blyg?
- Hon har haft ett 7 år långt förhållande å bara vatt singel 1 år, vill spela slow n easy ?
- Hon känner bara för mej som en kompis å en sån kan man ju messa lite hur å när utan speciell anledning?

- Hon e/va den 1a på ett tag som jag han tänka lite långsiktiga planer med i huvudet. Chilenskan som bara uttnyttjade mej sexuellt i höstas va den senaste (Hon som frågade om jag försökte få till en date efter vi hade haft sex). Oftast fungerar ju hela cirkusen med att den ena tänker kortsiktitt å den andra långsiktitt (Alla brustna hjärtan). Välditt sällan båda tänker samma. Tänker båda kortsiktitt så har vi sex å tänker båda långsiktitt så blir vi ihop.

Vad e mina känslor egentligen?:

- Hon e bäst just nu men e även lätt att glömma?
- Hon e spännade för att hon bor långt bort i obygden å för att hon e en bondmora?
- De e safe å ha en crush å må lite bra i den när jag vet att jag ändå inte behöver gå all in med kärlek å allt?
- Ja e lite förälskad men har faktisst inte chans på henne?


- Älta, vela å hela skiten. Skulle bara behöva krama Bondmoran i 10 minuter nu så hade åtminstone jag känt om de e äkta feelings eller bara mitt vanlia sätt att födriva livet på dvs stirr things up a little bit.

Inga kommentarer:

Hur kommer Alanyatrippen sluta för mej?

Va vill du helst rädda?

Va e de värsta du kan höra från nya flirt?