onsdag 28 maj 2008

Tjuv å polis å buspågar.

Gymmet idag va kaos på ett mysitt sätt. Tränade ben å mage. In kommer en nybakad 52 kgs polistjej, Polis-Eva å bara e så grymt charmig. Utseendemässitt en mix av Möllan kickers(Designergirl å Karate-Mallan). Kändes om vi gillade varandra men som så ofta kan de ju va i mitt huvud som sånt pågår bara men vi snackade på mellan seten å hade allmänt trevlitt, in kommer då både Dvärgen, Choklad-Sofie, kakao, å Teater-regissörskan å nårra gubs som jag alltid babblar med så jag va ju tvungen att va trevli mot alla fast jag egentligen bara ville hänga å träna med Polis-Eva. Avslutade gympasset med att åtminstone få henne att köra ett 2000meters lopp på roddmaskinen mot mej, kul ju. Hon har bara ett 2 veckors gratis-kort där så risken e väl att jag inte ser henne igen men shit va charm hon hade.

Jag, K-man, Daddy-dj å Ron plankade in på Källbybadet i Lund å spelade beachvolleyboll ikväll. Sms-maskinen går för fullt nu när det gäller beachvolleyboll, alla saknar alltid den 4e personen för att få till spel å alla vill olika tider å dagar, känns som sommaren blir sanslöst bra när det gäller beachvolleybollen de todos modos.

Inga kommentarer:

Hur kommer Alanyatrippen sluta för mej?

Va vill du helst rädda?

Va e de värsta du kan höra från nya flirt?