lördag 31 maj 2008

Återhämtning

- Veckans 4 gympass+ 3 beachvolleybollpass å 2 jobbnätter tog ut sin rätt när jag vaknade 15.00 i eftermiddas va jag rätt vinglig å mör så idag har det bara vatt återhämtning (Fast jag packade ner beachshortsen när jag cyklade till Vanna just in case). Tog en fika med Brandkåren på Bo01 å sen blev det ytterligare en fika på Tempo med Den Assyriska magdansösen å Kittel-Sara with friends.

- Läser att de Svenska fotbollslandslaget tycker att dem e bäst i världen på återhämtning, suck asså. Se till å vinn era matcher istället.

- Det blir nog en sväng till Vanna beach imorron för beachvolleyboll där för att fullborda en grym träningsvecka. Bara 2 jobbnätter kvar sen e jag ledig en vecka, hoppas solen fattar det åsså.

Inga kommentarer:

Hur kommer Alanyatrippen sluta för mej?

Va vill du helst rädda?

Va e de värsta du kan höra från nya flirt?