torsdag 22 maj 2008

Prag på piller and stuff

- Hon hade fått ett brev postat i Prag, jag hade skrivit söndritt som fan, hade precis börjat prova heroin, skrev att mitt liv va som en väska som man fyller med pulver å med skit å slänger hit å dit.

- Har tidigare skrivit att jag bara haft 2 riktiga förhållanden men det finns ju en tjej till som jag träffade on å off när jag var 15-22, antar att inte jag i mitt huvud räknade nånsin att vi va ihopa, träffade så sjukt många andra under den perioden inklusive hennes lilla-syrra å alla hennes tjejkompisar typ mfl. Hon gjorde 3 aborter med mej, 1a gången va hon 13 å jag 15 å jag trodde hennes pappa skulle döda mej. Jag satt med blommor å väntade på henne på sjukhuset.

- Hade ju vatt i Sydamerika 3 år typ å sen direkt 6 Månader i Portugal på det å va nyss hemkommen å va redan efter en vecka trött på Sverige. Skrev in mej på Arbetsförmedlingen å gick sen till Socialen, fixade lägenhet å köpte en enkel tågbiljett till Bratislava.

- Tåget rullade in i Prag å jag skulle vänta där en stund på byte till Bratislava men bestämde mej för att stanna i Prag istället, det blev så att jag fixade jobb som Engelsklärare å fixade en lägenhet.

- Trillade ju in soc-pengar från Sverige på kontot varje Månad så jag behövde ju inte jobba ihjäl mej direkt utan kunde tillsammans med mina Australiensiska å Sydafrikanska vänner spela biljardturneringar å röka hash varje helg å för att få in ytterligare cash sålde vi heroin å annat till Amerikansk barpersonal runt om i Prag å på C. Rouge hade vi våra fasta platser tillsammans med killen som sålde svampar å killen som hade Kokain.

- Vi hängde på Mishmash å Bunkr å tog våra XTC å mådde så sanslöst bra men då kom ett brev från min syrra som kollade till min post i min lägenhet i Sverige. Hon skrev att Socialen ville ha ett möte med mej nästa vecka, jag hade fått cash i 6 Månader å dem undrade om jag sökte jobb?

Jag sa till den Tjeckiska tjejen jag bodde med att jag drar ti Sverige 2-3 dar å ska fixa lite men Ill be back. Hoppade på en buss som skulle gå till Stockholm å tibaka å jag skulle få tid att hoppa av i Hässleholm å fixa med socialen för att sen hoppa på bussen på vägen ner igen till Prag va min plan.

- Kom till Hässleholm, gick till socialen å gick till arbetsförmedlingen som även dem nu hade sökt mej. Fixade alla papper å satt mest å hängde på stan för att nu ta bussen tibaka till Prag. Då dök en gammal fotbollskompis upp som nu var tränare i div 4 laget Sösdala, vi fikade å han sa " Skriv på för mitt lag vetja". Vi hade ju spelat tillsammans i IFK Hässleholm innan jag drog till Sydamerika å han visste ju att ja va lätt-tränad.

- Jag skrev på för Sösdala IF 15 minuter senare å stannade i Hässleholm å vad som hände med lägenheten å tjejen i Prag e fortfarande idag oklart. Jag ringde till Australiensaren Mark 2 år senare för att kolla läget, han sa bara " Vi vet att de va du som gjorde det där stora bankrånet i Prag den dan när du bara försvann men vi saknar dej"

- Hon som fick brevet postat i Prag kontaktade mej idag just för att berätta att hon hittat ett gammal brev från mej när ja va där. Shit va sugen ja blir på att skicka ett riktitt brev till nån, när gjorde man de senast eller när fick man ett?

Inga kommentarer:

Hur kommer Alanyatrippen sluta för mej?

Va vill du helst rädda?

Va e de värsta du kan höra från nya flirt?