lördag 10 maj 2008

sms-ter

- Har haft semester fron smsandet osso eftersom -le mobıle verkar ha gjort sıtt asso. Har dock kunnat laesa sms som trıllat ın o förotom fron frıendsen so har det trııllat ın sms fron Bıpolar-Sara, Norrlandsmodellen o Argentınskan som mest undrar var jag tagıt vaegen men just nu e jag uppe ı ett bondmore-rus o alla dem keanns fattıa o bleka ı jaemförelse me henne. Hon hade ju en hel del av dem daer sakerna jag gıllar. Söt, tokı, udda o i bra shape. Nykter o rökfrı. Hon kommer dock aldrı palla att bo i en stad vılket ısofall leaves me to move to the country, what a Blur.

4 kommentarer:

Malin sa...

Intressant detta. Jag som alltid får höra av killarna att vi tjejer gör upp alldeles för storslagna planer efter att man bara träffats några gånger. Jag tror att jag kommer ta mig friheten att referera till dig och dina funderingar kring denna tösen. Som bevis för att det inte bara är vi som föredrar att se möjligheter före motgångar (även om ditt resonemang nu går ut på att ni bor för långt bort. Men tankarna finns ju iaf!)

Anonym sa...

alla dessa flirtar...tror du hlider av ett tvångsmässigt beteende. hoppas hemfärden blir schysst och att du träffar än mer folk där.

Hanna Nöjdh sa...

seriöst jag mår piss, i need to talk.

Ovanliga vantar sa...

Mallory: Jag har nog en strategi/plan klar efter 5 minuter med en tjej, jag tycker de e smart eftersom do vet man ju var man ska styra det. Sen om ente den andra har samma tankar so blir det ju inget. Kaenner mej mer flexibel aen po vaelditt laenge naer det gaeller bondmoran men va fan det kan ha endrat sig po Onsda, antingen fron hennes eller min sida men just nu lite smofoeraelskad

Hamburgskan:Tvonget finns ja

Hanna: Vi snackar po Onsdakvaell

Hur kommer Alanyatrippen sluta för mej?

Va vill du helst rädda?

Va e de värsta du kan höra från nya flirt?