torsdag 22 maj 2008

Helgen v 48

I sverige som enda land i världen snackar vi ju i veckor vikket e helt galet.

Så här ser min beachvolleybollkalender ut för sommaren om den blir som jag önskar:
- Helgen v 23 Skrea strand (Spela open)
-
Helgen v 26 Tylösand (Spela open) alt hänga med Bondmoran i Norrland på Betnes strand

- Helgen v 29 Böda beach (Spela open)

- Månda-Freda v 30 Böda beach ( Spela kristna låssasturneringar varje dag)

- Helgen v32 Kolla Sverigetouren i Umeå om jag kärat ner mej i bondmoran

- Helgen v 33 Kolla världstouren på Åland

Sen blir det såklart så mycke häng å spel som möjlitt på Vanna beach, Gamla IP å säkert nån utflykt till Lomma beach, Skanör Strand å Lunds utebads planer.

2 kommentarer:

Anonym sa...

nix affärsvärlden i Tyskland anv. man sig av det ocksa. KW 33..tog lang tid innan jag fattade efterosm jag hört att man inte har ett sant system i tykland. fragade lärlingen vad det betydde o tydligen var det:

Kalender Woche 33 etc...

Malin sa...

Jag blir helt snurrig. Hur många bondmoror finns det?

Hur kommer Alanyatrippen sluta för mej?

Va vill du helst rädda?

Va e de värsta du kan höra från nya flirt?