lördag 17 maj 2008

Vernissager å nya bekantskaper

Det blev 2 vernissager igår.
- Konsthallens "The hamsterwheel" va rätt kass förutom en videogrej där en Shaman var i Stavanger för att få bort Nigerianska horor från ett gathörn.
- Galleri 21 var lite mer action med massa sex å blod på video.

- Efter sista vernissagen så hamnade jag, Sugar-Rach å Den Assyriska magdansösen hos Marre å Isak the voice. Det tog 5 minuter sen undrade Marre om jag hade en blogg å när ja sa si senor så sa han att han inte visste hur han hamnat där men han hade hatat mej sen historien då jag lämnade min tjej när det var dags för bröllop. Isak the voice väser, viskar fram allt han säger, jag tror att han sparar syre å har en plan så att när dem andra (Inte jag då) dör så har han knappt använt hälften av det syret han blivit tilldelad å kanske då börjar prata på riktitt, trevlia nya människor de todos modos.

1 kommentar:

Malin sa...

Jag somnade framför tvn när jag skulle titta på matchen mellan sverige-canada. Det är ett sant sportintresse det.

Nu blir jag besviken. Var utställningen tråkig? Det är den andra utställningen på raken som suger isåfall. Jag får väl gå dit i morgon och göra mig en egen uppfattning.

Hur kommer Alanyatrippen sluta för mej?

Va vill du helst rädda?

Va e de värsta du kan höra från nya flirt?