fredag 30 maj 2008

Positiv realist

- Om jag ska väva in allt som jag tror e viktitt i en framtida relation så e de nog bara 2 av alla dem som jag har träffat på sistone som e intressanta på allvar. Bägge har charm, allvar å e vältränade å där finns en skön positiv känsla med dem. Eftersom jag mognat de senaste dagarna så tänker jag bara önska att jag får chansen att lära känna dessa 2 tjejer lite mera.

- Polis-Eva å Girl Forbidden e de jag snackar om.
Outsider e Karlshamns-Lovisa som e en singersongwriter. Hon messade igår att hon ska spela 12 Juni på Bodoni ( Hemskt ställe men snälla mot dem hemlösa där) kanske går å kollar läget.

- Bondmoran messar men jag känner inte att kärleken sprudlar direkt.
- Norrlandsmodellen messar å e lite roli emellanåt.
- Argentinskan ringde i Torsdas. Vi tycker ju om varandra men jag har ju gjort slut med henne 2 ggr, borde va tecken nog.

2 kommentarer:

Anonym sa...

BRA!! o blogga inte om dessa flickor nu. lat det utveckla sig innan..sen kan du bli schulman

Ovanliga vantar sa...

Du kan lita på mej. Sen när kärleken kommer så e de slutbloggat, Promise.

Hur kommer Alanyatrippen sluta för mej?

Va vill du helst rädda?

Va e de värsta du kan höra från nya flirt?