torsdag 22 oktober 2009

The Set-Up och att lära sig att stiga upp

- Var under luppen idag på gymmet. Blev intervjuad om min livsrytm av Lady Lister, besväras inte längre av hennes dialekt, den är snarare lite underhållande. Min manliga lesbiska intuition säger mej att där kommer ett försök till en set-up very soon.

- I mitt minne finns 2 uppsättningar som ja gett mitt approval till. Den ena satte Sko-Sussie upp men när ja sent omsider träffade hennes kompis där på KB i en väldigt rare sen natt strax innan 04.00 så kände jag ju att att det inte skulle vara lönt eftersom Sko-Sussie var mycket vackrare och att hennes kompis som jag då skulle träffa visserligen var snygg men skulle bli polis. Poliser är ju till 92% antingen Moderater elr Sverigedemokrater och min gräns går vid den Socialdemokratiska vänsterkanten.

- Den andra set-upen tackade jag ja till tack vare att jag återigen tykte om uppdragsmakerskan ( Härnösandskan ) men eftersom jag var skeptisk så bokade jag på ett cafe som ingen hänger på och bestämde en te-träff samtidigt som tvätten rullade. Hon kom cyklandes i en monsun och jag gav det hela 20 minuter mest out of courtesy. Hon han inte torka innan jag sa att jag behövde hem till min tvätt.

- Kändes dumt att säga att det var hennes extremt fula glasögon och böld stor som en muffins på hakan som gjorde att min tvätt behövdes ur maskinerna på minuten och sa ist att jag tror det blir svårt med distansförhållande. Hon bodde på Värnhem och jag bor på Möllan. Har inte hört av Härnösandskan sedan dess.

- Nu blev jag inringd till ett teaterbesök med den Assyriska magdansösen. Pjäsen heter " Lära sig att stiga upp " och det är Institutet som kör den på gamla Amore som nu heter Kong.

- Fördelen med distansförhållande är ju minor risk för pop -ins.

Inga kommentarer:

Hur kommer Alanyatrippen sluta för mej?

Va vill du helst rädda?

Va e de värsta du kan höra från nya flirt?