fredag 2 oktober 2009

Cloud 9 i 7:e Himlen ( Min nästa adress ?)

- Vi läser att du inte förknippar Gud med existens men bara för att man är ateist behöver det inte betyda att man inte kan se styrkan i metafysisk ontologi. Det som räknas är styrkan i konceptet, inte sanningen. Avs: Kristen som vill att jag skall söka kärleken på datingsiten 7E himlen.

- Mitt svar: Nattvardsvinet var stulet och uppdrucket när jag körde in i trottoarkanten med mopeden, min kåpa fastnade i hjulet och fick klippas bort och samtidigt som jag sedan tågade först i ledet med oljig kåpa och korset i mina händer åkte min kompis Julle ambulans eftersom han hade suttit bakpå mopeden å flugit in i en gravsten och brutet benet.

- Han fick morfin så att han hamnade på cloud nine. Sen gick jag ut ur kyrkan på min 18-årsdag. Men jag lovar och svär att kristna kommer att kollas upp före både hundägare och ensamma mammor if I ever have to dig that deep ?

Inga kommentarer:

Hur kommer Alanyatrippen sluta för mej?

Va vill du helst rädda?

Va e de värsta du kan höra från nya flirt?