tisdag 6 oktober 2009

All nederbörd förstörde körsbärsskörden

- För att det ska uppstå nått mer än bara en charmfull flirt så krävs ju att kommunikationen funkar, njutbart sex och att där finns respekt. Förra veckan hade jag värsta kulturella veckan och träffade på massa smarta tjejer med oslappa hjärnor men där allt annat var för slappt. Denna veckan som är mest inriktad på träning träffar jag på massa tjejer som verkligen inte har slappa asses men som tyvärr har brownies in the attic.

- Hittintills har det alltid slutat med att jag inte känner tillräckligt med respekt. Antingen har ja bra sex med någon och vaknar upp och ser att deras bokhyllor är fulla av Läckberg, Stieg Larsson och Mia Törnblom eller så blir jag intresserad av någon som citerar Tolstoy men där det skoningslösa lysrörsljuset på gymmet tar beslutet om slutet för henne och mig.

- Jag har ingen respekt för folk som pratar Göteborgska heller. Ursprungs-Eliza sjöng " The rain in Spain falls mainly in the plain ".
I den Svenska översättningen blev det " Den Spanska räven rev en annan räv ". I den Göteborgska ! översättningen blev det " All nederbörd förstörde körsbärsskörden ".

- The Ingvild witch project som jag satte i rullning för någon vecka sedan har tagit fart och 15 st Ingvildar har nu addat mej på facebook. Min ovilja mot kidz kanske är ok med någon av dem ? Åtminstone ser alla dessa Ingvildar ut att va too posh to push.

Inga kommentarer:

Hur kommer Alanyatrippen sluta för mej?

Va vill du helst rädda?

Va e de värsta du kan höra från nya flirt?