fredag 23 oktober 2009

How bizarre

- Ett swoosh sveper förbi min haka när jag precis lagt stången tillrätta på bänkpress- ställningen alldels för tidigt imorse. En kille i landslagslinne ( Intersport elr på riktigt ? ) med ögonen vidöppna stirrar på mej i nån jävla Karateställning. Det var hans fot som nuddade min haka sekunderna innan.

* The Insane: - Kom igen då.

* Jag: - Asså jag hatar kampsport ( Osäker på vad som händer ).

* The Insane: - Du är den förste killen jag träffar som inte gillar kampsport, är du bög eller ? Vi bor i Sverige så det är helt ok men isåfall kanske vi skall hålla lite avstånd ( Han markerar avståndsrörelser med händerna och visar tecken på minst 3 diagnoser/tillstånd ).

* Jag: - Hade jag varit bög så är jag rätt säker på att du inte hade varit min typ eftersom jag inte direkt fancy knarkare elr dopade fetton ).

* The Insane: - Fan sorry jag tog fel, jag trodde du var "..... ...." åsså knäar han mej på låret.

* Jag: - Jag hatar trav och motorsport åsså ( Leende utan att visa att där är en lårkaka stor som spettekaga som håller på att torna upp på mitt lår ).

* The Insane: - Fan vad vältränad du är din jävel, ska vi träna tillsammans nästa vecka ? ( Glatt och ursäktande när han presenterar sig ).

* Jag: - Nej jag tror inte det. ( Leende )

* The Insane: - Om ödet vill ses vi igen ( Leende ).

2 kommentarer:

Ovanliga vantar sa...

Alla som e i Malmö å har rätt humor måste gå å se ' Lära sig att stå upp'. Fantastiskt rolig. Å när man snackar om noshörningar kommer där nya vid jul. Nelson å Newton e visst döda. Oj va ja ska fylla i Aftonbladets listor på namnförslag. Izzy å Iggy röstar ja på. Dags för beachvolley me Joselito, K-man och Mellan. En rättvisemärkt kaffe till först.

Ovanliga vantar sa...

Käkade en sushilunch me Vimse på Musashi på Friisgatan. Dem lever på nån gammal rescension, knappt värt längre men trevli personal. Fast just sushi väljer ja hellre gott å idioter som jobbar där.

Hur kommer Alanyatrippen sluta för mej?

Va vill du helst rädda?

Va e de värsta du kan höra från nya flirt?