måndag 5 oktober 2009

The phone call

- Jag får hatmail när någon anser sig vara kränkt och gärna vill att jag ska få veta det ordentligt.

- Jag får reaktioner via sms när jag sårat någon men när den människan trots allt har lite kärlek kvar till mej.

- Total tystnad innebär antingen likgiltighet elr att den berörde inte fått informationen.

- The phone call kommer när jag outat någon och att denna någon känner att jag har gått över en gräns men vill ändå upprätthålla relationen och för att ev dennes liv står på spel.

- Min tanke har aldrig varit att kränka/såra/outa någon för i min vilda fantasi så trodde jag människor -09 gått och blivit tokärliga och öppna med precis allt och mer därtill. Jag har berättat om Jezediten som jag åt vegetariskt med, jag har nämnt någon som är lesbisk, jag har nämnt någon som är tveksamt lesbisk, jag har berättat om någons ovanliga könstillhörighet, jag har berätttat om någons ovanligt håglösa cunt etc, mm and so forth.

- Idag väcktes jag av The phone call.

Inga kommentarer:

Hur kommer Alanyatrippen sluta för mej?

Va vill du helst rädda?

Va e de värsta du kan höra från nya flirt?