torsdag 28 augusti 2008

Va e mest för jävlitt att laemna kvar när du dör?

- De verkar som ja håller på att återhämta mej från Digerdöden som nästan har tagit kål på mej dem senaste dagarna eller e bara Djävulen å Gud på fikarast å de räcker för min recovery.

- Jag hamnar ju rätt ofta i samtal om livet å döden med mina självmordsbenängna patienter å när dem får frågan vem som skulle sakna dem eller vem dem skulle sakna ifall dem skulle dö så e ju svaren lite avhängda deras familjerelationer men oftast syskon, bästa kompisar eller katten men även att ingen skulle sakna eller bli saknad ofta svaret om dem e djupt suicidala.

- Vad tycker jag då själv skulle va de jävliaste att dö ifrån?:

* Sparade semesterdagar
* Pengar på kontot

- Med detta sagt så känns de lia bra att ta en tågluff ti Algarve redan nu Oktober/November.

4 kommentarer:

Elle sa...

Ah -det funkade alltså att träna bort digerdöden -det skulle de visst då det begav sig... Du borde kanske skriva en bok. "Work out you sick bastard -work it out!" Jag kan göra coola och smått satiriska illustrationer med svettpölar och feberkurvor.

Elle sa...

Uppryckning! Var är all action?

Anonym sa...

okej du kan ju inte skriva ett sånt här inlägg o sen inte skriva ngt mer. då tro vi ju att du dött fattar du väl ambvalens. på cykeln o in till när,sta internetfik o blogga lite o kommentera lite också

Ovanliga vantar sa...

På besök igen.

Hur kommer Alanyatrippen sluta för mej?

Va vill du helst rädda?

Va e de värsta du kan höra från nya flirt?