torsdag 21 augusti 2008

Utan biverkningar tack.

- Jag verkat ha prenumeranter av dem mest skilda slagen å de glädjer mej å även om de innebär mainstream så e de förhoppningsvis ett mainstream mayhem, vikket även e titeln på en av böckerna ja jobbar på.

- Av dem roliare prenumeranterna som skriver långa mail ti mej men som aldri kommenterar e en Steganograf som ägnar dömycke tid åt att leta akristikoner i mina texter. Hade ett x , Miss Mess som trodde att mina handskrivna lappar va fulla av dolda meddelanden eftersom ja blandar små å stora bokstäver hej vilt men ja lovar ja har ingen koll på att ja gör det. Jag väntar på att steganografen ska hitta hidden messages som ja själv blir förvånad över.

- Sen har vi den Algeriska studentskan som håller på me ett skolarbete som handlar om utifall bloggfolk har mindre behov av att dölja saker i sina liv å ifall dem alltid en åsikt om allt? Hon messar frekvent frågor å jag svarar på alla. Vad e din favoritmaträtt?, Hur många har du som mest haft sex me på en månad?, E Opeth hårdrock elr Emo?, Vem skickar du gonatt-sms ti oftast? Vem av dina flirtar vill du helst åka på semester me? Vikken bok läser du just nu?.

- I väntan på den perfekta partnern så söker ja såklart den perfekta dagen å de perfekta livet å igår hade ja en da som inte hade nått ont i sig.

- En 3hrs frukost ti OS (09.00-12.00).

-Sen rullade ja ner ti Västra hamnen me en bok ( Faiza Guenes " Drömmar för dårar") å en thermos kaffe (12.00-15.00)

- Vidare upp ti bibblan för att fylla på me nya böcker bla Torbjörn Flygts nya som heter "Himmel"(15.00-16.00).

- Sen blev de beachvolley på Gamla IP me New kids on the block(16.00-19.00)

- Metro å käkade å drack en öl me NKOTB. (19.00-21.00)

- Stranden-Anna kom hem ti mej hade sex (21.00-23.00)

- Ner på Ölcafeet för att hänga me Bipolär-Sara å Japan-Kim som de blev lite närhet me, dem kallar mej Hans Sheike.( 23.00- 00.00)

- Skickade ett gonatt-sms ti Tixilicious som ja bryr mej om. (01.00)

- För att spä på min känslokallhet så messar Norrlandsmodellen sjukt mycke på sistone men jag känner inte ett skvatt där å sen har faktist All American dream dykt upp denna veckan från intet, setts 2 ggr å hon e sjukt flirti men nu ska ja bara låta de ligga på de planet tills hon blir singel.

- Min kropp e ju ti salu å även Aztra Zeneca har fattat de så jag får ju me jämna mellanrum förslag på att delta i forskningsprojekt me min kropp. Dagens förslag va att testa AZDO328 som ska kunna hjälpa mot Alzheimer å Schizofreni i framtiden å för de skulle ja få 11800kr. Läste om biverkningarna å tänker inte att tacka ja denna gången heller men en da behöver ja cashen så de e lia bra att stå kvar i deras register.

12 kommentarer:

Elle sa...

"Bloggfolk" jahaja... sånnadär hemskingar!

Ovanliga vantar sa...

wittiest people alive hänger ju här på bloggarna, du måste ta de up en notch Miss Ellie. Show your humor en liten bit ti som ju e grym, fast du behöver material att jobba mot/med,lite som ja typ tror ja.

Elle sa...

Ja, gimme material... men nu låter det som jag är nån gammal Dallastant, inge bra inspiration, jag kunde ju åtminståne få vara Lucy (hette hon va?)... vet inte om det förbättrat saken iofs.

Ovanliga vantar sa...

Gimme material e lite som Gimme your love blandat me Material girl, Madonna goes melodifestivalen typ. Va hette han som Lucy datade, cowboyen, fan ja missade nya cowboysåpan på 5an igår, finns repriser elr?

Anonym sa...

skönt inlägg ambi. jag har en ide..du borde ha veckans/månadens/sommarens topplista över alla de tjejer du träffat..typ most likeable/sjukast/störigast/most ouppnåeliga etc.
låter som en rätt bra dag..min dag igår var typ : 0700 upp ohoppa. sätta på sig kläder o kladda sig snygg i ansiktet.
0815-0900 äta fukost på jobbet
0900-1200 jobba fast man itne har ngt att göra
1200-1300 lunch inhandlad på willys
1300-1700 låtsas jobba..ett amil i timmen o fem msn inlägg i sekunden
17-18 träna
18-19 hemåt
19-23 tv, läsa, småäta
23-24 snacka med t
24-7 sova

mkt berikande

Elle sa...

Cowboysåpor... Bespara mig...
Vet inte vem Lucy dejtade, Bobby? Who knows, man kan ju fråga google men jag orkar inte bry mig tillräckligt men jag minns att alla pratade om att hon var så girl-next-door-adorable-sexy men jag har aldrig fattat grejen!

Ovanliga vantar sa...

Glömde ju att berätta om gamla tanten som går på mej 2ggr i en gång på bibblans filosofiavdelning. Andra gången frågar ja "asså va e problemet?" Hon säger då att jag kanske ska flytta min väska som jag har hängande över axlen. Ja säger då att "ja de e klart ni gamla kärringar äger rummet var ni än e", å då svarar hon "e du liadan mot din mamma så tycker ja synd om henne" å då säger ja " har du barn så tycker ja jävlitt synd om dem" åsså går vi åt varsitt håll, Malmö när de e som bäst asså. va har hänt me den gamla gyllene reglen att de ska va tyst på biblitek föresten, den gäller inte längre va?

Anonym sa...

jag minns ej lucy men jagvkommer ihåg april. åååh jag kommer att bli en sue-ellen när jag blir gammal-whiskey vid poolen på southfork o sen kommer jag att bli modellmamma i models inc. kommer ni ihåg den? världens kortaste modeller men ååh va bra det var. carrie-anne moss var ju med i matrix sen....

Ovanliga vantar sa...

Models inc va bra. va heter modellmammamn? Morgan nått va? Dynasti hade snyggare tjejer, April va väl där? ray hette cowboyen tror ja. Lucys BMi va för högt för mej å brösten va sinnesjukt stora å fula asså

Elle sa...

Då vill jag bo i västra flygeln av ditt southfork, fast på ovanvåningen bara så jag kan komma nerskridandes för den där trappan i nån halvtrashig negligé med romdrink i handen och leka dramaqueen:
–Ambin har haft poolparty igen, Jag har inte fått nån sömn! Och jag får aldrig vara med, bara unga snygga 60-åringar är välkomna, var fan är Kapten Morgan?

Tixie sa...

skickade ju faktiskt ett nästan gulligt sms tillbaka dessutom. hade ju kunnat skicka kärleksfulla bilder på mitt fabulous self om jag inte visste att din mobil är från typ 40 f.k och gjord av hårdpressad hampa.

Ovanliga vantar sa...

tixie: De e sant, dina mess e ju alltid fina åsså. Ibalnd de folk som lyckas skicka mms t mej som ja kan kolla via datorn men då måste även datorn va gjord av sammanpressad hampa.

Hur kommer Alanyatrippen sluta för mej?

Va vill du helst rädda?

Va e de värsta du kan höra från nya flirt?