söndag 10 augusti 2008

Radiumkällan

-Drack massor av vatten ur en radiumkälla när jag var liten å känner mej som Lao Wa (Det eviga gröna trädet).

-Kul att Micke Svensson e tibaka, Sverige har inte haft bättre mittback ever ju typ, kom nu inte rännande me Hysen å hans enda bra match där han egentligen bara gjorde en bra brytning.

- OS e rätt värdelöst hittintills. Wagner på läktarn, simmarna slår 70 nya världsrekord var dag å alla e typ 15 år gamla å gymnasterna väger typ 15 kg. Misty May å Prapawadee Jaroenrattanatarakoon tar väl guld som väntat.

- Ska börja läsa Unni Drougges nya " Boven i mitt drama kallas kärlek"

-Lördan blandade å gav. Först plojbeachvolleyboll på Vanna beach me 10 snutar bara för att den enda tjejen i de gänget e lite småsöt sen upp för nårra riktia set på Gamla IP me Abel, Dansken å Lillen. Sjuksköterskan med vänner hängde å grillade där. Sen in på Tallriken där de va brus i parken å folköl med K-man, Greve Karl mfl spelade, sjukt bra Drum n bass/house.

- Kvällen avslutades med en 4hrs-kaffe på Lilla torg med Tjorven, Frau Schuster å Havefruen.

- Dalai lamas sändebud e sjukt lik Fleksnes vikket gör att man bara sitter å väntar på att han ska drämma till tvn å köra sitt signaturläte. Jaha då kan man inte ta Bhuddismen på allvar längre heller.

15 kommentarer:

Elle sa...

Hoppas kunna join the party next time.

Ovanliga vantar sa...

Såklart, det värsta å va att ingen vågade gå på toa för då visste man att det snackades , fast bara jävlitt kul ,next time Twister twin

Anonym sa...

....det måste ju varit medan jag var på toa som jag blev till 'Havefruen' eller...

Anonym sa...

Men Fabror Melker vi snackar ju jämt ändå, toabesök eller ej

Anonym sa...

Farbror Melker, Havefrue, Tjorven... har redan ångest för att jag missat en hel kväll i ert sällskap... verkar livsfarligt!

Anonym sa...

vaddå kaffe? under din kaffe drack jag minst fyra hof ju. förstår inte hur du lyckas...

Ovanliga vantar sa...

Lätt det snyggaste bordet på Mello , säger ifs tyvärr inte mycke en kväll som igår men ändå. havefruen blev du när du ville att vi skulle segla iväg med bord å allt. Twister twin du hade behövts för att battla lite, nu vann Tjorven dem flesta battlarna, hon satt lite i pole position hela kvällen. 4 hof ändå oberörd! blir lite oroli. Görel Crona va väl snyggast efter oss?

Elle sa...

Lite juste battling är bara uppfriskande.

Görel Crona hade såklart ingen chans mot er gällande snyggfaktorn.

Malin sa...

Men åååh nu har Burschki varit igång igen.

Vann jag battlarna? Shit. Men jag tyckte du var lite dålig på mothuggen. Jag hade väntat mig en betydligt tuffare fight.

Anonym sa...

Malin: haha jag erkänner tjorven var jag hehe. äh ambivalens, öl är ngt jag kan handskas med. jag tycker tvärtom att vi var fulast av alla men vi hade det trevligt ändå. håller med malin..du bara la dig platt ju!

Anonym sa...

Vad snackar du om? Vi var fan det snyggaste bordet på hela Lilla Torg! Och hade jag varit i Ambivalens'sits hade jag nog också erkänt mitt underläge på förhand, med tanke på motstånderen...

Anonym sa...

jaja jag får väl böja mig för majoriteten dock.

Anonym sa...

shit va snygg wagner e.

Ovanliga vantar sa...

ja wagner e skitsnygg å jävlitt cool, et tag hade ja landslagsklass på min lista åsså, lyckades faktisst, ska nog adda de igen

Alexandra sa...

ehmm neeej.. =/
Jag vill mer till Thailand.. =)

Hur kommer Alanyatrippen sluta för mej?

Va vill du helst rädda?

Va e de värsta du kan höra från nya flirt?