fredag 8 augusti 2008

Feng shuiad

-Grundade en Feng Shui-sammanslutning för sjukt länge sen som vi byggde upp som ett pyramidspel typ där vi med jämna mellanrum fyllde i hur vi levde å vad vi gjorde mm. Ideen var att när man hamnade i en viss position i pyramiden så kunde alla övria medlemmar få rätten att gå in å ändra i den människan liv. Jag hamnade i den positionen för 1a gången nu för nån vecka sen å dem övria medlemmarna har nu sagt/gjort sitt å förändringarna blev as follows:

- Jag blev tvungen att plocka bort 250 namn från facebook.
- Upphöra med kontakten med närmsta vännerna resten av sommaren.
- I mitt hem blev jag endast tvungen att plocka bort en Stig Larsson-bok som jag fått i gåva å sopa bort all sand från hallen. (Både sanden å boken had to go kände jag ju själv)
- Låta mej själv få en ärli chans att bli kär i nästa tjej.

-Konceptet e tänkt så att om nån har för mycket oordning eller e fast i ett visst mönster i sitt liv så finns där utomstående människor som kan ändra om lite för att tvinga fram nya mönster. Lite mer än att flytta sängens plats asså, Feng Shui nästa nivå asså.

-Bonniers vill att jag skriver en bok om min tid som älskare till Kerstin Thorwall å Kerstin Ekman. Läser just nu Johan Wensheim " Lilla du å jävla jag".

- Apropå OS, kollade nyss 5 minuter på invigningen, typ en miljoner Kineser som Tai chiade, que boring å meningslöst. Troligen dopade Svenska OS-deltagare e:
- Wissman
- Kluft
- Arvidsson

-Snyggaste Svenskan i OS e Brottar-Mattsson.

Hur ser sökandet efter den perfekta partnern ut då?:
- Norrlandsmodellen å jag messar om huruvida K2-Sträng e en idiot eller inte, dem e visst polare. Hon e fortfarande en snygg å bra tjej men e åsså fortfarande 175 lång å för lång tyvärr.

- Bipolär-Sara messar men e i Grekland. Oberäknelig.

- Miss Satisfied tyckte att jag va dirty när jag sa att hennes boceta va fin, hon e åsså i Grekland.

- Jag har lekt pojkvänsleken med Tix i sommar, gjort förhållandesaker mm. Oberäknelig.

- Stranden-Anna å jag ses för sex/närhet typ 1-2 ggr i veckan i 2-3 hrs pass. Skänker ju lugn å ro. Vi diskuterar inte ens vår relation utan välditt outtalat så e de va de e å de e bra.

- Fröken Figur messar å vill ha en 2a chans på mej, hon spelade ju sjukt svår tidiare i sommar å då hoppade jag över till kompisen Stranden-Anna, även om Fröken Figur va Miss den å den ön så känns hon ointressant just nu.

- Avslutningsvis dilemmat som jag tar med mej för diskussion till The Bloggomania-träffen imorron e denna tjejen å hennes beteende. All American dream heter hon å vi inledde en liten mysi flirt i lugn å ro för kanske en månad sen. Det hela tog fart förra veckan då hon körde en mini-intervju med mej med frågor om min status när det gäller flickvän, jobb, inkomst (Hon e ju Amerikanska) mm. Hon avslutar den flirten med att ge mej sitt nummer. Jag hade inte tänkt fråga efter de för jag tyckte det va rätt ok som läget va men men..

-Vi messar lite oskyldia saker fram å tibaka, känner att hon e en intressant tjej ju. I Tisdas kommer hon gående rakt emot mej men möter inte ens min blick, precis bakom kommer pojkvännen!! Who knew? Va händer liksom tänker jag å har lite tur å när pojkvännen försvinner bort så får jag nårra minuter med henne ensam å hon säger att visst de e hennes kille men dem har de välditt dålitt yada yada yada.

- Jag skickade ett mess till henne senare på kvällen å sa att jag e intreserad å kan typ vänta ut hennes singelhet ti jul typ ( Vikket jävla bunch of crap men just då kändes hon som en tjej som jag skulle kunna åka ti Västindien med ti Nyår).

- Sågs välditt briefly ida å fick ett litet hej men hon gav mej inte full eye-contact. Vad e dealen just nu undrar jag?

6 kommentarer:

Anonym sa...

men det är väl solklart att hon söker bekräftelse

förmodligen är hon inte särkilt kär i nuvarande pojkvännen, men han är ett bra parti. Intervjun avslöjade att det var du inte, så därför tappade hon det som skulle kunna varit ett genuint intresse, men tog ditt nummer utifall att hon skulle komma att känna ett bekräftelsebehov som går att tilfredsställa på ett rent fysiskt plan utan att sätta hennes trygghet på spel.

Svårare än så är det inte.

Elle sa...

Stinnepigen is cutting to the chase

Härligt att inte vara en av de utrensade på fejjan.

Tröttnar du aldrig på the games with the girls eller do you like to play?

Anonym sa...

good to have ya back-stannar du? haha stinne e mitt i prick och hahha vad jag skrattade när jag läste inledningen till detta inlägg. hohoho, du kan då sannerligen förklara dig. vi ses ju o diskuterar the american dream-girl

Ovanliga vantar sa...

Ja antar att du har tokrätt stinne. Lost in interview me andra ord.

Elle: Spelen e ju livet.

Anonym sa...

mja, men. oberäknelig liksom, oberäknelig. det är nog en stämpel som är placerad på ett bra sätt ändå. glad smiley, kära trust of taste.

Ovanliga vantar sa...

Tixi: Saknar dej, ober�kneli i min v�rld e ju n�tt vackert.

Hur kommer Alanyatrippen sluta för mej?

Va vill du helst rädda?

Va e de värsta du kan höra från nya flirt?