onsdag 30 juli 2008

Sekt-tendenser

- Kristna/sektmänniskor mfl har försökt påverka mej dem senaste dagarna å försökt få mej att känna dålitt samvete för att jag inte ingår i gruppen, för att jag inte vill vara dem till lags eller för att jag inte beter mej som dem önskar när dem önskar. " Om du inte hjälper att resa denna kyrkan så har du heller inte tillträde till den, den reser inte sig själv...." e meningar som yttras för att jag ska sugas in i deras gemensak på deras villkor. Kommer inte bli bjuden på julfesten eftersom jag kommer vägra att bygga snölyktor å fixa landningsbanan till Jesus/Tomten, det känns ok faktisst, I will survive.

- Sista semesterdan ida så nu e jag ute efter att hitta en bra vinter-resa. Tänker inte åka ti Ollywood i Dresden thats for sure asså.

En Januaritrip till nått av detta önskas:
- Dominikanska republiken
- Sao Tome e Principe
- Curacao
- Equatorial Guinea
- Ghana

1 kommentar:

Elle sa...

Ingen landningsbana åt Jesus? Hjärtlöst... fast nä, skit i det! Du får skaffa dig en egen sekt och locka ner förtappade själar i skumma ceremonier och konkurrera ut den där Jesuskillen...

Hur kommer Alanyatrippen sluta för mej?

Va vill du helst rädda?

Va e de värsta du kan höra från nya flirt?