söndag 27 juli 2008

Chillin con Moby

Drog till Öland förra helgen å spelade beachvolleyboll på Lördan, lyckades gå vidare till 8-delsfinal med Kid Arboga å fick 5 p för att ha vistats i orkanen, hade tillbringat natten i Leesas bils framsäte natten innan, smooth operator.

Nästa natt gjorde jag ett nytt sovförsök, denna gången i baksätet, resultatet va ännu värdelösare men på Söndan gick jag å Beach-sara å vann mixed-turneringen, sanslöst kul, trots att vi började med att va domare med paraplyer så avslutade vi i sunnyheten, 30 p tror jag segern gav.

Nu rankad 400 typ bland herrarna å nånstans 10-20 i mix, rätt ok med tanke på att jag ännu inte riktitt har fattat hur jag ska slå ordentlitt, spelat 2 år i September.

På Söndakvällen bytte vi ti den kristna campingen för läger med allsång å bön, fan vet om dem e så jävla kristna nån av dem men svordomar e visst inte tillåtet men dem super å har sex lite varstans asså.

Kul å träffa massa bekanta från förra sommarens läger å även alla jag träffade på Alanya-lägret. Finns såklart massor av söta tjejer men dem har sektögon allihopa typ. Ingen som va sjukt fit elr intressant. Nästa år hotell, hatar verklien camping-livet så drog hem på Onsda-kvällen.

Girlie-update entonces:
- Norrlandsmodellen messar luft.
- Stranden-Anna vill ha sex å det e ändå allt där skulle kunna bli mellan oss.
- Fröken Figur messar å undrar om de e för sent att få en andra chans till en date med mej?
- Mrs Brown flirtar trots pojkvännens sura blickar bakom, känner att jag bara e en bricka men låter mej användas.

Somnade in till Mobys summer chillout igårkväll, han har ju samma fantastiska musiksmak som jag:
- Underworld " Born Slippy"
- Bran Van 3000 " Drinkin in L A"
- Massive Attack " Teardrop"
- Goldfrapp " Pilots"
- Air "Sexy boy"
- Massive Attack " Unfinished sympathy"
- Jose Gonzalez " Heartbeat"
- Orbitol " Halicyon"

Idag har jag hängt på Vanna beach sen noon tills 20.00 typ. Mera häng än beachvollyebollande men kul att min älskade Tixlicious kom å hängde med mej en stund, shes awfully pretty å hoppas jag får en stund ti med henne senare i veckan. Köpenhamn å bodies-utställningen + ett bad e min plan.

Moa Herngrens "Allt e bara bra, tack" e nyinköpt pocket hos Fröken Kvistofta.

8 kommentarer:

Tixie sa...

5 punkter, kära tantprovocerare. 5 punkter.

The Kyrkan sa...

Måste hon va välträäänad... annars kan du ta mig, jag gör banankauga!

Anonym sa...

hmm ett inlägg på typ två veckor gör ingen länk (blink-smiley här egentligen). jäjä beachlivet verkar vara en underground movement utan like. vad du köper böcker?? lånekortet utslitet..? inga söta bibliotikarie-vikarier i år?

Ovanliga vantar sa...

5 punkter e ju sanslöst bra Tixi my love.

The kyrkan:Sorry men jag pallar inte fetma, barn elr hundar, humor kan uppväga en del men inte BMI över 21 hos tjejer.
Frau: Handlade lite böcker där nårra veckor men mest skit så snart tibax till Bibblan igen.Nu gym sen beachen igen såklrt vad anrs.

The Kyrkan sa...

Men jag gör en himla gössig banankuga. Den väger upp! HAHAHA!

Anonym sa...

men shit 21 kan du ju inte mena..isånafall skulle ju exv. min boxerska ligga o skvalpa på gränsen o hon e fit som få ju. du får nog nyansera dina krav lite

Ovanliga vantar sa...

22 då. Banankaga ok då med wåfflor and its a date

Anonym sa...

men hallå. jag kan baka typ... eller jag kan ju köpa bananer liksom. är det ok? eller.. jaha. skit också. men jag har fin mage ibland, hallå?

Hur kommer Alanyatrippen sluta för mej?

Va vill du helst rädda?

Va e de värsta du kan höra från nya flirt?