måndag 14 juli 2008

Carla Bruni

-Shit asså nu har det gone totally haywire. Det e på de viset att jag råkade träffa den nuvarande Franske presidentens fru å x-model Carla Bruni way back in the dayz på Circular road på Trinidad för att gå på en cricketmatch tisammans.

-Fick ett mail av henne inatt å efter de la jag upp en bild av oss 2 tisammans från Trinidad på facebook å sen brakade helvetet loss. Jag vet ju knappt vikka alla mina amigas e på facebook men nårra journalister finns där visst allt.

-Min egen modellkarriär tog fart i Venezuela strax efter mötet med Carla på Trinidad, hennes hade pågått ett tag. Hon e visst sångerska å presidentfru nu å jag jobbar inom Socialpsykiatrin å bor i en shady 1a på Möllan, vägarna tar olika cirklar.

- Jag fick stänga av telefonen inatt eftersom den började ringa kanske en timme efter fotot vatt utlagt å min Franska e usel å deras Engelska va uslare å jag jobbade ju dessutom. Jag kunde iallfall fatta så mycke att min bild e redan rippad rakt av från facebook å jag antar att jag inte kan göra så mycke åt det men alla dessa Franska tidningarna typ har mailat mej nu under natten å vill ha en intervju om relationen mellan mej å Carla:

- Lést republica
- L Équipe
- Le Canard Enchaine
- Liberacion
- Le Point
- L Express
- Le Nouvel observateur
- Le Exxeme siecle
- France Soir
- Sine massacre

-Jaha nu kommer mina 15 minuter av fame men risken e att det blir välditt mycke blod, svett å tårar å inte värt alla grodinnanlår i världen. Redan insett att där e pengar att tjäna men pallar nog inte bli poster-boy på löpsidorna igen, det räcker med den gången då jag söp bort IFK Hässleholm från att gå upp i Allsvenskan.

-Men money talks så om priset blir bra så säljer jag storyn till högstbjudande å sen när Aftonbladet mfl kör storyn senare i veckan så drar jag till Öland å gömmer mej en vecka på Beachvolleyboll-läger.

- Den enda tjejen vars kärlek som jag vill ha just nu e Tixilicious.

28 kommentarer:

Anonym sa...

åh ambi, du är en sådan Drama-queen..

Ovanliga vantar sa...

Ja de verkar som vi alla tar motsatta roller här på bloggen jämfört med vikka vi egentlien e. Du tar en Punk-roll men e egentlien proper å jag tar en Drama-queenroll men e egentlien sjukt likgiltig.

Malin sa...

Synd att du inte kom att tänka på att lägga ut bilden nånstans där du kan tjäna pengar på skiten. Nu sitter killarna som äöger facebook och gottar sig i miljoner inom ett par dagar. Money talks. Du kunde säkert slutat jobba för gott om du spelat dina kort rätt.

För att kommentera tidigare kommentarer så säger jag: Motsatser är mycket bra. Jag är nämligen rätt korkad i verkliga livet, så nu vet in vad ni har att förvänta er! ;)

Anonym sa...

vad anarkistisk du är som tar över definitionen av punk. såg bilden förresten men det är ju inte likt henne? kiss and tell nu o tjäna lite cash. tycker snarare att jag skapat en helt ny figur med min blogg o böärjar känna att den tar sitt eget liv lite..hon, hamburgskan, vad e det för typ egentligen?

Anonym sa...

Dramaqueen....................................................
what a waste.....................................................

Anonym sa...

before i was reading.......now i´m bored........drama, no thanks....reality and fiction.....bye, bye, no more...

Ovanliga vantar sa...

Tyskan: Hon e ju mer lik sig än vad ja e li iallafall.Alla har sin egen definition av allt.

Mallan: Nu skrev du att du e korkad vikket då innebär att du e sjukt smart elr?

Anonym:Skrämmande lessen att jag gjort dej besviken, lika beviken som jag blev den dan när en adopterad moderat/sverigedemokrat satt å ställde ti en scen på La rouge så att ja va tvungen att lämna stället, känner du igen sitationen, jag ville bara va anonym den gången precis som du e här. Trist åsså att tappa 2 anonyma läsare, bara 5 miljarder kvar.

Anonym: Ja e lika uttråkad själv å slutade själv läsa skiten för veckor sedan, fattar inte att du pallat så här långt, all heder åt dej.2 tappade anonyma platta ansikten mot i utbyte 70 nya prenumeranter senaste veckan, det va inget mål att ha läsare överhuvudtaget men jag tar den smällen att jag förlorat er.

Ovanliga vantar sa...

Inga nya kul böcker på Bibblan så de blir att handla lite pocketar istället. En snygg Amerikansk tjej sa att jag liknade den snygga killen i Prison break ida, ser ju inte skiten men sa til henne att hon så amerikansk ut.

Malin sa...

Hehe nä jag syfta mer till att ingen bild av en person är den enda sanna bilden (eftersom man gärna vill framställa sig själv som någelunda klipsk men även behöva väga upp det med lite härlig självkritik).

Ovanliga vantar sa...

Jag tror du e smart Mallan å sen tycker jag du har fin färg på ditt hår. Om jag ska ge mej själv lite självkritik ida så kanske de e att ja med välditt lätthet kan börja om på noll, har gjort det så många ggr förr i mitt liv, har säkert haft minst 10 fasta boplatser i världen å rest massor. Inget/ingen e inte utbytbart. Kanske inte självkritik utan mera insikt, negativt ibland men postivt samtiditt. 1 september börjar jag om i nyttland/stad/stadsdel whatever , nytt jobb, nya ansikten, ny blogg¨å då e de som de gamla aldri funnits. En sorts kemisk peeling av dåtiden typ. Jag har tömt min dåtid på denna bloggen nu, lever dag för dag å e listo para algo nuevo. Kommer säkert inte kunna hålla mej från att gå in å kika på mina favoritbloggar men ska försöka skippa att kommentera. Kommer trolitvis fortsätta att komentera på detta inlägget som kommer hålla på tils Billy Blogger lägger ner skiten

The Kyrkan sa...

Jissenes! Du är ju besatt av tjejer! Jag följer med spänning hur det går för dig! HAHAHA!

Anonym sa...

Ere här man lättast kan nå dig nuförtiden? övrig teknisk utrustning fungerar ju tydligen inte...
Hör av dig.

Ovanliga vantar sa...

The Kyrkan: Its not over yet.

Reglen: Just nu har jag inte energi att besvara speciellt många i mitt liv varken sms, telefon eller facebook eller nått annat, det har svämmat över sen den här jävla Fransos-historien. Hoppas Öland ger mej energi.

Push upstairs: Fick sjukt massa kärlek av 4 tjejer igår:
- All american dream
- My fair lady
- Waynes-Mary
- Stranden-Anna

Lyssnat på Kent-marathon til gröten ida å helt plötslitt försto jag grejen med " Dem som försvann", "En himmelsk drog". Ny läsning blir Mona-Lina Croall "Sen tar vi Berlin"

Thea sa...

Varför slår du inte dina påsar ihop med Tix, saken verkar solklar i mina ögon vem som faller dig på läppen om och om igen :)

Thea sa...

Btw du måste ju länka till mig oxå, jag har ju länkat till dig urlänge ;P

Anonym sa...

alltid skönt att få kärlek..hur likgiltig (vilket jag egentligen inte tror på) du än är träffar den ju tydligen någonstans ju..återhämta dig lite nu på semestern o blogga när du e tebax.

Ovanliga vantar sa...

Thea: Tix blir nog bara en vän tyvärr men hon e fin så de e ok.

German girl: Ja när det berör så kanske de e värt nått.

Ovanliga vantar sa...

Sjukt mysitt me massa sushi med tixiegirl igårkväll, en hel del landade ju innanför la boca åsså. Mjau mjau.

Anonym sa...

fått tummarna ur vissa kroppsöppningar och hittat internet igen. jag är civiliserad och använder inte saker som växer på träd som bestick, förlåt kinalanden men jag är en bättre människa än er alla.

nu är du ju officiellt min trust your taste, så var det tydligen.

Hur gör djur? sa...

Jag visste knappt att killar kunde vara besatt av tjejer så som vi är besatta av er..

Ovanliga vantar sa...

Hur g�r djur: Shit va skulle man anrs va bestt av f�rutom att �verleva.

Tixie: Im sedated p� chickpeas � din n�rvaro.

Push upstairs: Hamna i gruff f�r 4e g�ngen p� 2 veckor med gammal tant om cykling p� trottoaren, sa ti henne att nu f�r hon cykla p� cykelbanan ass�. N� s�klart va de jag som cyllade p� trotisen. Efter tjafset in p� apoteket d�r jag tryckte fram 15 lappar i nummerk�n f�r att jag s�g gamla gn�lltanten komma in efter mej, sjukt l�ng k� s� jag han ge ut alla numrena mellan henne � mej till folk som str�mmade in, s� kul ja hade. Tv�tt/packa/st�da mm. Beachl�ger p� �land comin up, comin up. Happy camper nu vi f�r se senare i veckan hur happy.

Anonym sa...

vilken rolig lirare du verkar vara.

Anonym sa...

spela nu inte hård, gachina. jag vet ju att du är en liten sötpötig gullebaby teddybjörn inombords. gusse gusse!

har du slutat skriva inlägg och börjat kommentera dina egna kommentarer rakt av nu eller? bara undrar så jag vet om jag ska sluta logga in innan jag kommenterar och sen klaga på att jag ska sluta läsa.

Ovanliga vantar sa...

Tixie my love: Ja ska bara kommentera kommentarer resten av mitt bloggliv, det går ju inte blogga längre nu when Ive fallen for you.

Alejandra: Gracias.

Elle sa...

Att kommentera kommentarer är grejt... so... keep it up! Man undrar ju vad som tagit åt bloggvärlden... tyst som i graven! Tur Hamburgskan håller ångan uppe.

Ovanliga vantar sa...

Push upstairs: Ok sen Carla Bruni-incidenten så har detta skett:Vatt på Öland å spelat grym beachvolleyboll på min nivå asså, gick til 8delen med en kid från Arboga på Lördan sen vann jag å Beach-Sara hela mixskiten på Söndan vikket va en skön osannolik skräll sen efter 2 nätter sovandes i en bil så bytte vi ti den kristna campingen där det va sjukt fint väder i 3 dar vad anrs lixom? Sen va min kropp på noll å jag flydde innan jag drogs in i nån sekt, såg massor av sektögön, nån tycket tom att mina ögon va sektistiska men så e de ju me ingen sömn. Norrlandsmodellen messar luft, Bondmoran å ja messar men betyder inget, Stranden-Anna vill åt min kropp å sex. Mrs Brown flirtar trots att hon har pojkvän. Ja då? Jag vill ligga naken framför en fläkt med Tixilicious å ha långsam sex å äta jordgubbar. Ikväll slår vi ihop Fröken Skiffers å Specielles gäng å blir ett grill/beachvolleybollgäng på 70 pers typ.Alla toprankade e på SM så planerna kommer va ledia hela helgen.

Anonym sa...

varför blir man sexfixerad när det är stekhett ute? för att folk har mindre kläder på sig eller för att man blir.. öh..uppvärmd av vädret typ?

jag väntade ju på ett inlägg om epilatorn eller nåt men icke. varje gång jag går in här läser jag om vem? carla bruni! that bitch.

Elle sa...

Hann aldrig med ett besök på andra sidan kullen innan du försvann som en ökenvind inåt stan men kul att vi hann ses litegrann i alla fall. Grattis till vinsten av hela mixskiten -starkt jobbat!

Hur kommer Alanyatrippen sluta för mej?

Va vill du helst rädda?

Va e de värsta du kan höra från nya flirt?