tisdag 8 juli 2008

Fantastic female friends

Shit va nära att jag hade den perfekta partnern igår.

- Började med att träna med Teater-regissörskan på gymmet (Verbal intelligens, skriftli åsså om hon själv får bestämma).

- Hängde sen på stranden med Stranden-Anna (Närhet).

- Beachvollley med Beach-Ida (Energi), Leesa (Trygghet) å Cookie (Skönhet).

- Debaserhäng med Den Assyriska magdansösen (Vishet), Vimse (Vänskap), Waynes-Mary ( Seriöshet) å My fair lady ( Funnyhet).

- Fick sms av Norrlandsmodellen (Kärlek in).

- Skickade sms till Tixilicious (Kärlek ut).

Nära men ingen ciggarr. Om jag hade kunnat/fått byta in Tixilicious på posterna "Kärlek in" och "Närhet" hade dan vatt fulländad.

Hade även tid med att va delaktig i att regnskogen håller på att försvinna:

- Magnus William-Olsson " Jag talar till de döda".
- Ann Heberlein " Det var inte mitt fel" (Om konsten att ta ansvar).
- Daniel Kellerman "Black moon party".

Att alla människor har samma värde e inte synonymt med att alla duger som de e.

38 kommentarer:

Anonym sa...

jag log lite.

Elle sa...

What a day!

Anonym sa...

det var ju över 11 pers...! o återigen..du borde träffa alla tjejer som kommenterar här o kolla läget om de går med på det förstås.

o va menar du med proper?

Thea sa...

Haha, jävlar vad du omger dig med energikickar i olika former. Är du stålmannen eller?

Anonym sa...

antingen har du gått under jorden eller så har du äntligen träffat din perfekta partner och jaghoppas på det senare!!


behöver lite råd gällande AS..kolla facebooken.

Ovanliga vantar sa...

Tixifix: Ja ler ju när ja tänker på dej.

Elle: Ja en av sommarens bästa.

Tyskan: 11 pers, skönt att ha ett nummer på hur många som krävs att få en fulländad da.

Thea:Ja e stålmammen å min kryponit e kärlek.

Anonym sa...

du e oxå jävligt proper.
nä, det är du ju inte alls. sa till någon att du hade ett väldigt gott hjärta för ett tag sedan. blogga på nu litegranna måste sova snart..

Ovanliga vantar sa...

Fr.Shuster: Tack. Se proper som nått positivt yttre men din insida e punk, har vi en deal på det?

Anonym sa...

DEal. o tvärtom för din del, deal?

Anonym sa...

kära nicklas. jag ska inom malmö imorgon, du får gärna förära min visit med ditt sällskap. åker från min stad 15.42 som det ser ut nu och jag vet inte när jag är i malmö, men det kan du räkna ut. kan inte smsa för jag är en slösaktig hoe utan mobilmoney, och du kan inte ringa förrän efter 15.15 imorgon för jag slavar för pengar. så är dealen. holla!

Ovanliga vantar sa...

Tix: Ja står å hänger på stationen när ditt tåg rullar in,kollar med Sj gamle vän when å sånt. Que funny ju.

Tixie sa...

låter himla najs, jag kan inte stanna dock. förlåt, tar igen det. ska byta tåg till annan destination och kan ha överseende om du känner att de ynka 30-45 minuterna inte kan vara värda förflyttningen till stationen. annars är du varmt välkommen.

Elle sa...

Bloggkollo... ja säger ju det...

Ovanliga vantar sa...

30-45 minuter med dej fixietixietrixie e ju värt lika mycke som typ 5 år med nån annan. Jag kunde ju ändå bara erbjuda typ 4 hrs kärlek.

Ovanliga vantar sa...

Elle: När vi dör så e de egentligen bara tillbaka till moderplaneten. Jorden e ett macrokollo typ där Maglarp /Hästveda e microkollon å jsut nu e ja ett trött jävla kolli

Elle sa...

Ett trött kolli på microkollo kanske är uppladdningen inför mactokollot? Jag minns allt danskollo i Hästveda som barn. Är det så det ska bli vill jag ha mer brännboll och färre funktionärer.

Tixie sa...

vissa är/var ju dansledare på kollot i hästveda. skryt skryt.

Ovanliga vantar sa...

Trött nu så ja tänkte att jag kommenterar lite här på mina egna kommentarer , de blir lite som fyllesnack ( jag va trött/full å inte vid mina sinnes fulla bruk fast jag står för vad jag säger/gör) å inte som mina anrs så allvarsamma blogginlägg. Ibland har ja ju massa sex med folk som ja kanske inte gillar men man måste ha sex för ren överlevnad å det handlar inte om kärlek men ibland så hade de vatt bättre med bara ett litet hångel med nån man gillar lite mera som typ tixi fast min kärlek blir ju inte riktitt besvarad ( Jo jag känner lite av nån sorts kärlek tix från dej trots allt, tack) där å förutom henne så e den enda jag käner mej intresserad av på riktitt e ju Waynes-Mary men hon har ju pojkvän. Jag får ställa mej på väntlista, alla blir ju singlar förr eller senare. Ok nu kom vakten å sa att jag skulle ta en nypa luft å gå ett par varv, jag kan inte resonera sunt just nu säger han.

Ovanliga vantar sa...

Elle: Måste fortsätta klottra lite här,jag har alltid hävdat att klotter e typ det finaste som finns, de betyder nått men grafitti däremot e helt mengslöst. Varför heter bakad-potatisstället Grafitti? Å hur kan det konceptet leva 08? E vi alla funkionärer? varför finns EU? idag drunknade massor Afrikaner på väg in i Spaninen. EU e värsta formen av grupp-egoism.

Tixie sa...

asså, black moon party har väl inte martin kellerman skrivit? är väl hans brorsa som har det? eller kan jag inte min rocky?

Ovanliga vantar sa...

Tix: Brossan skriver ju rocky, har du läst boken elr? va de nått att ha?, den ligger sist i högen men har bara en emellan innan den ska igång.

Ovanliga vantar sa...

tix: Du hade rätt såklrt, Daniel kellerman, hoppas den e bättre än Rocky som e rätt långt efter min nutid varenda gång, saknar Punk se som hade bästa serien i wullfmorgenthaler, kanske kommer som serie på 5an, går i Danmark tro jag

Elle sa...

Tixie, jag hade gärna dragit på danskollo med dig som ledare. Jag har så mycket Jazz som behöver tvättas bort och så mycket funky groovy moves som behöver nötas in...

Z-tattoo-man: Klotter/Graffitti= potejto potaato. Bakad sådan, tydligen.

Gruppegoism = jättekollo?
EU = funktionärrsamhälle?

Om alla är funktionärer vem får då spela brännboll?

Ovanliga vantar sa...

elle: Som Almedalen när 500 politiker snackar å 70 riktia människor lyssnar, vi lever i ett funktionärssamhälle där ingen vill springa men alla vill slå, ente ens lönt att sätta ut konerna ju. På nästa brännbolls-VM borde minst 5 Afrikanska länder va representerade å enda drycken förutom blåbärsdrickan e Zoegas. Ska starta en matkedja som ska heta "klotter" å sälja fyllda bakade whatever lixom, va som fanns på marknaden, de e klotters koncept, dvs att du inte vet vad du får du måste ge dej tid att syna/läsa å inte som Grafitti som du vet e en bakad potatis/grönt jättesprejat ointressant mojs. klotters koncept e ju givetvis de gamla 90-talsgrejen med att man får klottra på dukarna där man äter.

Elle sa...

Bra, jag kan klottra ihop en logga -tattoo på den sen?

Bakade, fyllda whatever på planka a' plankstek fast mer klotterplank a' matklotter?

När klotterandan faller på är hindret oftast att verktyget/pennan saknas, inte duken/marken/väggen/boken/en kompis ryggtavla or whatever man vill klottra på.

Ovanliga vantar sa...

Givetvis så är det bläck i andra änden av gafflar å knivar så bara vänd and do klotter. Kritor i brödkorgen. Sushipinnarna e blyerts.

Sydsvenskan " Vi kom för att klottra men vi blev sjukt mätta åsså, 5 ryttare i betyg".

Amelia " Snyggt, kvinnligt å sinnligt både vad gäller bläckfisken å rosa blyerts på duken. Vi ger klotter 5A:n"

Närkes allehanda " Hit går man både för mat å mys men mest för att skriva synonymer på hat å mus, 5 gnällsspikar"

Time magazine" Eat and tag your name for only 5 bucks. Needle and pins,5 clocks for the whole lot"

Guardian " From the same guy who wrote on your local toilet, better this time, incl. food., 5 guards"

Elle sa...

Såg samma bestick framför mig, Klotter är ju redan en hit, syns ju på de recensionerna frågan är bara vad den väldiga vådliga maktfyllda är ärliga underbara bloggvärlden säger om saken?

Magic on my mind: "Tjohej tjohooo, :) kolla jag har ritat slut på alla gafflar, :D elaster über alles ;) och fejktattoos på all the staff. :O Vad jag åt? Äta? Va...

Den perfekta partnern: "Träffade MsCurvycurligirl på Mucho Klåtter mellan sex me Djungelvrål å nårra softa smashar in the Vanna Beach Safari Sand..."

Stefans Listor: Pissed! Fy fan jävla hästballes helvetes rövslickande skitklåtterställe ge fan i min mat era fanskap till...

Minsta motståndets lag:





KureKureBlog: Jag anar en konspiration, låt mig vägleda er kära bloggläsare. Här är bevisbild nr 1 där ni tydligt kan se "Klotter A". Tre timmar senare, bevisbild nr 2: Här ser vi en okänd klåpare som kopierat mitt alster, eventuellt som ett bevis på min förträfflighet. Inga konstigheter!

Träna365: Efter att ha funderat på saken kom jag fram till att livets ramverk inte beror på klottret i sig utan dukarna det är målade på...

Theas tankar: I aftonbladet kan man läsa om "klotters" öppnande. Å vad jag önskar att jag var där, såg att fördrinken serverades på the Ark och Twinsen älskade bilderna på KlotterOla...


Bäh... orkar inte fortsätta, det finns ju så många bloggar...

Ovanliga vantar sa...

du glömde fr. schuster: Här kommer en videblogg på en tysk gammal punkgrupp som hetr De klottter klotteren.

Tix: jag fick ångest när man inte kunne se om de va en paprika eller stor jävla chilli, skit ner er nu ska jag röka 40 cigg på en kvart.

Stinnepigen: fan såg inte ägaren på klotter ut som en slovakisk variant på Peter stormare, jaja nu ska ja ut å valla fåren hur som helst men hur i helvet ser linda skugge på det hela, får kolla med Fr. schuster om de hela, om vi ska trasha Skugge ida

anonym: Lägg energin på nått vettit vetja/tjarkek

Elle sa...

Mr Frank: Excuse me mr KlotterGrande. You have once more abused our hospitality. The application "Klottra här och inte på fejjans ordinarie jävla klotterplank" is not quite to our liking. According to our guidelines your profile will be suspended until further notice and you have to find a really smart way to kiss my ass in order to get it back again...

Ovanliga vantar sa...

Dear frank.....åsså lägger jag på musiken till stan med eminem.. Blogspot kommer tvinga mej till nått sucicidalt åsså kan aftnbladet skriva om Sveriges första blogg-självmord. Dear mr Billy Blogspot please give me a couple of more weeks , that all I need.

Elle sa...

You crazy blogoholic!

Ovanliga vantar sa...

Nu ska jag gå å läsa ut " konsten att ta ansvar" Handlar mycke om vad som e kränkningar å om att det kanske e bätter att va en egoist än att va en altruist, jävlitt spännande tanke.De e ente sunt att va altruist hur som helst. Kanske kommer ett inlägg om de e n dag men speciellt bloggfolk e ju lite låssasaltruistiska

Anonym sa...

Linda Skugge: att klottra är som att baka 7 sorters småkakor när man är sjuk och går på knäna o den lille har feber men jag kan fanimej inte vab:a som alla andra lyxsvenssons utan jag äger mitt eget klotter och ska börja ett samarbete snart och måste iväg och ha möten med sprayburkarna, får ta med minsitingen och alla jävlar missförstår mig och varför är ni inte hemma och klottrar med era barn, varför låter ni en barnvakt göra det? Måste gå och sterilisera mig själv i klorin nu, ska vika ut mig naken i Bon utan retusch o låtstas att jag är bättre än Linda Rosing.

Mäkta imponerad av Elle..
DPP levererade som vanligt.

..videon med die Klotteren kommer snart

The Kyrkan sa...

Kan inte du slänga ihop tio punkter som en tjej ska tänka på. Du verkar jävla hemma i det här. HAHa! Så kan jag publicera dem på min blogg.

Ovanliga vantar sa...

the kyrkan: Vad e rubriken på listan du önskar, lovar att den kommer när jag fått den. Sexragg eller förhållande elr nått annat`?

Marie sa...

Jo, tänk om man kunde fixa en mix av människor man gillar av olika anledningar.. då hade det nog fungerat det där med den perfekta partnern, eller så hade personen bara blivit störigt perfekt...?!

Ovanliga vantar sa...

Mi:jag tror på typ 90% perfekthet e 100% rätt om du fattar vad ja menar Mi.

Ovanliga vantar sa...

Mi: Vad eller vikka geneskaper går bort å vad behöver du för att de ska va en så perfekt partner som möjlitt för dej om alla önskningar va fria?

Hur kommer Alanyatrippen sluta för mej?

Va vill du helst rädda?

Va e de värsta du kan höra från nya flirt?