söndag 17 augusti 2008

New kids on the block

- Hela lördan va ett enda långt häng me New kids on the block, först på stranden sen på en hemmafest hos en av dem. Jag vek av hemåt när shotsen rullades in, fram ti dess hade min torrfylla å mitt xtc me autorefill från -94 gjort att jag var på samma nivå.

- K2-sträng intervjuades nyss på 4ans morronprogram å det behövdes 8 sherpas som höll mej fast anrs hade jag huggt min isyxa genom min Turkiska not so slim machine, mannen pratade som ur ett manus å ville ha cred för de mesta. Kommer säkert både dokumentär å bok om hur fab han va där på Bottleneck street.

- Nylånade books e Loe /Amundsen " Expedition shakespeare" å Monica Alis " Sommaren i Mamarrosa "

- Anmälda ti mitt Barcaprojekt e nu uppe i ca 40 töser, anmälningsdatum går ut sista Augusti.

23 kommentarer:

Anonym sa...

det måste vart en sjujävla tripp du hade då om du 14 år senare fortf kan flyta på den vågen..Sträng har nog gått o fått hybris men vafan, har man räddat en massa folk kan man väl få ha det? alldeles för lite folk med hybris nuförtiden. o ska du ge mig lite motstånd får du nog sikta bättre o varför inte blogga o den störiga tjejen?

Ovanliga vantar sa...

Tror på att han räddade lia många liv som den där journalisten blev skjuten mitt i sändningen häromdan. Ja visste ju inte att de fanns med autorefill , sånna finns inte ida tur elr otur. Den störia tjejen e inte riktitt värld mer blogtime tycker jag.

Anonym sa...

har aldrig hört talas om det men då fick du ju mkt för pengarna, äh..sträng jag vet inte. lycka till med las espagnolas.

Malin sa...

Du borde ändra "I väntan på den rätta händer detta" till "I jakten på den rätta händer detta" För du ligger då inte på latsidan du inte!

Anonym sa...

baby, honey, sugarpie, trust of taste, you name it. hur var filmen?

Ovanliga vantar sa...

Malin: Fast de ju bara för att det tar mej typ en halvtimme max för att veta vikken typ av relation de ska bli, då hinner man me fler än minst 3 dater me var å en.

Tixi my flick: Asså blev ingen film, blev havet istället. Ska undvika le festival totally tror jag.

Tixie sa...

vad snackar du om, undvika festivalen totalt? jag gör det ofrivilligt men det är en annan grej. trodde att du skulle liva upp det hela.

come and bring the party typ.

Anonym sa...

hahaha!!

Malin sa...

Ja, men. Ju fler desto bättre. Eller? Och en halvtimme tycker jag är lite snålt tilltaget. Då ger du ju inte töserna mycket utrymme att visa vad de går för.

Förövrigt har jag ett boktips till dig. Hoppsan jag är död av Arto Paasilinna. En mycket roande bok om en man som bara tänker på kvinnor. Ungefär.

Malin sa...

(han träffar bla. en kvinna som bor på månen. Tänkte att det kanske kan finnas några tips där i inför dina framtida långdistansförhållanden)

Ovanliga vantar sa...

Shuster: Ja rensade dina 2 senaste kommentarer liksom ja plockade bort ett surt inlägg då nån som sa " jaja vi vet att du har sjukt massa sex å e sjukt deffad". Att min blogg överlevt sig själv e ju givet, inget ja vill höra, den självdör ändå snart igen. Alternativet e att jag skriver en uppsats om alla tjejers könsorgan å varför jag tror att vissa killar vill ha analt. Jag kan inte skriva om väntanpå den rätta längre då min ambivalens mer å mer tippat övetr ti att jag lever bäst som singel, kanske orkar ja ha ett förhållande när ja blir pensionär å slipper tänka på jobb å sånt.

Magica de Tix: Ja e inte party, ja läser böcker å vill ha sex däremmelan en tallrik sushis typ.

Malin sa...

Och förövrigt så lägger Burschki mycket energi på att fundera över varför du tar bort hennes väl genomtänkta kommentarer. Inte förespråkar väl DU censur?

Ovanliga vantar sa...

Malin: Jag älskar Pasilinna, e den gammal har ja kanske läst den, e han död å åker ti månen? e den ny så ska ja läsa den

Malin sa...

Nä den är inte ny. Men inte heller jättegammal. Ja han dör när han spanar in ett par ben. Och sen flyger han runt jorden. Och tillslut hamnar han på månen. Du måste läsa den! Och har du redan läst den så läs om den.

Anonym sa...

haha kan du så kan jag Ambi. Men kan inte namnet denperfektapartnern betyda typ att du är din egen perfekta partner o livet med denne o så kan du ta bort det där i väntan på dne rätta händer detta.. o ja..vill gärna läsa dessa uppsatser.

Tixie sa...

nu måste jag hävda mig och skriva nåt coolt. men så kommer jag inte på nåt. eller jo. nä. det skulle låta billigt. nu ska jag duscha iaf. back in 5 !

Anonym sa...

hehe du vill bra gärna veta vem det var som sa det där med statister va? o om du visste i vilket sammanhang hade du blitt så jävla nöjd.

Malin sa...

Ack ack. Jag finner inga ord.

Ovanliga vantar sa...

mallan: Jo ja har läst den, grymt bra, magisk realism at its best.

Ovanliga vantar sa...

Shuster: Gött att du skriver blitt.
Mallan: Ja menade ju på min blogg såklrt, så ja va tvungen att ta bort inlägget,nu ser ditt ack ack bara weird ut, skönt ju.
Tixi love: Ren e ju alltid bra, en del i uppsatsen tar ju upp ämnet renhet.

Anonym sa...

fan också. jag ska gå och meditera nu tror jag och ägna mig åt navelskådning.

Ovanliga vantar sa...

Shuster: du vet att meditation e för prettosar. Tack för skratten folks ,nu ska ja å spela beachvolley

Anonym sa...

Så jävla typiskt att den enda jävla gången på ett helt år man sätter på tv:n en söndagmorgon så ska den dryga fan Sträng sitta på tv4 och spela hjälte. En fjäderviktare som jag hade nog kunnat hållas tillbaka av en sherpa eller två, men jag hade nog gått direkt efter att bita honom i hans förfrusna, håriga ben istället.

Hur kommer Alanyatrippen sluta för mej?

Va vill du helst rädda?

Va e de värsta du kan höra från nya flirt?