onsdag 27 augusti 2008

30-40 grader

- Sen i Lördas har jag haft typ en 30-40 graders feber å säkert Cancer, Lupus å vatt död minst 2 ggr men efter nattens tsunamisvett så hoppas jag på att ja snart räknas åter igen som endast psykiskt sjuk.

- Trots detta så har ja såklart jobbat å tränat. Frågade en läkare på gymmet igår om de e så att vissa blir friskare av att träna fast dem e sjuka men att läkarkåren såklart aldri skulle kunna gå ut me de offentlitt eftersom de skulle va livsfarlitt om den stora allmänheten tränade sjuka. Han sa att att " Ja för typ 2 % av befolkningen stämmer det men säg nu för fan inte att jag sagt det".

- Det har blitt en del sofftid å läsning senaste dagarna å Torbjörn Flygts " Himmel" va underhållande Malmöskildring av 3 olika förhållanden som vävdes ihop lite snyggt, asså de blir ingen ny Amores perros av filmen men sjukt säkert e de att boken blir film.

- Läser nu Pernilla Glaser " Mitt rätta jag".

- Just nu nylånat e Julie Buxbaum " Motsatsen till kärlek" å Erland Loe "Gör vad du vill". Vatt besviken på Loe de senaste böckerna, de har börjat märkas att han bara skriver för pengarna nuförtiden. Han får en sista chans.

5 kommentarer:

Malin sa...

Att vara sjuk suger ju. Och feber är jävligt jobbigt. Hoppas du blir frisk snart. Själv sitter jag med en värkande klumpfot. Blir blodförgiftningen till kallbrand så är det bara att amputera, sa doktorn. "Jag sågar av dig benet, helt enkelt.

Anonym sa...

jaha det var detta du menade med att bli frisk..kopplade inte då webbläsaren på jobbet är konstig o ibland ser jag inte inlägg ni på blogspot skrivt förrns långt senare. hoppas du tillfrisknat o i bloggvärlden är man ju aldrig långt borta.

Anonym sa...

Du skriver som en spetälsk ser ut.

Ovanliga vantar sa...

d: Mitt mål va att skriva som en som har digerdöden så spetälsk e ju som att få en xtra orgasm av bara farten när tjejen lämnat. Stort tack d, såna ord får en att fundera på romaner av 1000sidors-sorten.

Ovanliga vantar sa...

Mallan: Såg en kopia av dej på Kristinstadsgatan hand i hand 18.30 på Onsdaskvällen me en lång fyr, såg ut som du just had some?

Hur kommer Alanyatrippen sluta för mej?

Va vill du helst rädda?

Va e de värsta du kan höra från nya flirt?