söndag 17 februari 2008

Mina tjejkompisar

- Väldigt många av mina tjejkompisar styr upp träffar till mej med sina vänninor, dem säger att jag är en bra kille men samtidigt så säger dem att dem inte riktigt kan rekommendera mej eftersom jag är en strulpelle, va nu det betyder, jag har ingen aning. Senaste året känns det faktist som det är jag som blivit utnyttjad för sex av minst 4 olika tjejer, mina killkompisar säger att jag inte kan klaga över det men va fan klart jag kan.

- Cyklade ju över hela stan hem till den söta Chilenska veganen som tyckte hår skulle få finnas på alla kroppsdelar, samtidigt var hennes humor lika långt borta som snön denna vintern så hon var lätt att släppa fast hon var ju supersöt. Servitrisen kan vara en hermafrodit men e ju så söt i sitt lockiga hår så vi fortsätter på sms-nivån, sexet va lite udda, där va saker i könsregionen som jag inte kunde placera. Vågar jag titta nästa gång?

-Designer-girl är bra på flera sätt så hennes sex och närhet vill ja ha mer av samtidigt så super och snusar hon för mycket för att kunna bli något seriöst, synd. Argentinskan bor för långt bort, minst 4hr anrs är hon bra på de flesta sätten, kanske den som tycker mest om mej men distansen gör det krångligt. Samma gäller Norrlands-modellen, hon har allt förutom att hon är lite för lång i längden 175 cm. Sms-nivå på de senare 2 fast bägge är ju bra sex. Snart dags att åka hem och lägga mej.

Inga kommentarer:

Hur kommer Alanyatrippen sluta för mej?

Va vill du helst rädda?

Va e de värsta du kan höra från nya flirt?